har I mandlige venner?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: har I mandlige venner?

Post by udlandet »

Jeg har en mandlig ven. Lidt specielt har väret at han på et tidspunkt blev chef for min mand. Det syntes de ikke var underligt selv. Men da vennen fortalte på jobbet at han tog på festival med mig hvert år, tabte deres kollegaer skuffen. Det kan man åbenbart ikke. Jeg tror ikke de er venskabet der er problemet som sådan, men omgivelserne der syntes det er underligt.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: har I mandlige venner?

Post by Pia »

Jep, det har jeg, både nogle jeg har kendt i maaange år og så nogle nyere. Bla. er min svoger blevet en af mine rigtig gode venner.

Jeg tror, at jeg har flere mande- end damevenner, faktisk. Sikkert fordi jeg er så nørdet.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: har I mandlige venner?

Post by Frieser9460 »

Jeg har haft flere mandlige venner gennem tiden...

En enkelt gang gik det galt og blev til mere en kort overgang, hvorefter det blev venskab igen... indtil jeg blev "skoddet" til fordel for kæresten, som gav ham et enten/eller valg. Nå ja... og så har jeg også prøvet at miste en ven, fordi han faldt for mig, uden det var gengældt.

Men jeg har da stadig mandlige venner... og det er ok med min kæreste. Kæresten har også et par veninder, som han har kendt længe før, han mødte mig. Vil han ses med dem, er det da fint med mig. Jeg stoler 100% på ham i den henseende.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: har I mandlige venner?

Post by HHansen »

Gad vide hvorfor så mange kvinder er sådan at deres mænd ikke må have veninder - og så sidder vi alligevel her på Strigler og alle siger at DERES mand må godt... Er vi bare ikke typiske kvinder?

Jeg har 2 mandlige venner som jeg har kendt i langt mere end 20 år. Den ene arbejder jeg også sammen med nu - den anden ser jeg kun sjældent, men han tæller alligevel.
Nå ja og min eksmand tæller faktisk også som ven. Så har jeg 3.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: har I mandlige venner?

Post by udlandet »

Min mand har ingen veninder. Men alle vores venners koner er meget glade for ham. Der er faktisk kö, hvis jeg en dag skulle bliver trät af ham :jeanie:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: har I mandlige venner?

Post by annetteB »

Ja....jeg taler grimt.....og jeg er sikkert også ude på at stjæle og sexuelt misbruge alle de mænd jeg kommer i nærheden af.


Nåja. Det er sikkert osse dét der er galt med mig.
Glemte det lige et øjeblik.
-poogift

Gad vide hvorfor så mange kvinder er sådan at deres mænd ikke må have veninder - og så sidder vi alligevel her på Strigler og alle siger at DERES mand må godt... Er vi bare ikke typiske kvinder?

Tanken har af og til strejfet mig, at der må være tale om EN ANDEN SLAGS kvinder, end dem jeg normalt omgiver mig med - således osse herinde.
:jeanie:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: har I mandlige venner?

Post by aribeth »

jeg elsker de der 80%
Raxacoricofallapatorius
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: har I mandlige venner?

Post by Pia »

Er det kun 80 %?
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: har I mandlige venner?

Post by misssophie »

-så kan hun sikkert holde et spejl op foran os... :hhansen:
Misssophie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: har I mandlige venner?

Post by aribeth »

De 80% er dem der går til luder... de sidste 20% er dem der ikke ved at de går til luder... men de gør det!
Raxacoricofallapatorius
Post Reply