Senge... de der tempur

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Senge... de der tempur

Post by HeidiO »

Det kunne jeg til gengæld godt, men vi har ikke elevation........meget ærgerligt!
Heidi
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Senge... de der tempur

Post by aribeth »

Nå, men mine børn er sådan nogle abeunger der slår trippelsaltomortaler i sengene... og man kan IKKE opdrage på dem.... aldrig!
Raxacoricofallapatorius
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Senge... de der tempur

Post by Pia »

Jeg ved ikke med det der Dunopillo hejs mærke, men Tempur er ret døde i madrassen, så de er dæleme ikke nemme som afsæt for en tripple! Måske I skal have en trampolin i stedet?
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Senge... de der tempur

Post by aribeth »

nej tempur kan man vist ikke hoppe i :hhansen: Dunlupillo er med fjedre... og naturlatex... kinky!

Trampoliner... nej det skal vi ikke have når man har en mormor der arbejder på operationsafdelingen på sygehuset... jeg ved ikke hvor mange gange om ugen i sommerhalvåret hun kommer og fortæller om små børn med brud på armen og ben pga trampoliner...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Senge... de der tempur

Post by Lena »

aribeth wrote:nej tempur kan man vist ikke hoppe i :hhansen: Dunlupillo er med fjedre... og naturlatex... kinky!

Trampoliner... nej det skal vi ikke have når man har en mormor der arbejder på operationsafdelingen på sygehuset... jeg ved ikke hvor mange gange om ugen i sommerhalvåret hun kommer og fortæller om små børn med brud på armen og ben pga trampoliner...



Næææææh, giv du heller dine unger en Tempurmadras at hoppe i........... :hhansen:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Senge... de der tempur

Post by aribeth »

Jaha :lea:
Raxacoricofallapatorius
Post Reply