Senge... de der tempur

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Senge... de der tempur

Post by aribeth »

Den hedder Cloud, Pia :lea:

Vi passede hhv bedst til en sensation til Keld og en cloud til mig... men så prøvede vi en dunlopillo og det var en helt fantastisk seng...

Så nu skal vi bare finde ud af hvor fanden vi graver 28.000 op henne...
Raxacoricofallapatorius
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Senge... de der tempur

Post by Pia »

aribeth wrote:Den hedder Cloud, Pia :lea:

Vi passede hhv bedst til en sensation til Keld og en cloud til mig... men så prøvede vi en dunlopillo og det var en helt fantastisk seng...

Så nu skal vi bare finde ud af hvor fanden vi graver 28.000 op henne...


Nåe ja.. blød, som en sky, var den i hvert fald. Hvis du skulle over i en Cloud, passer det da ikke med den skal være så hård som muligt?
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Senge... de der tempur

Post by aribeth »

Nej... jeg var faktisk også selv ret overrasket!

Men jeg lå bedst i clouden...

Men den der dunlopillo... for satan det var som at ligge på en sky (hehe) der skulle jeg have en fast bund og Keld skulle have en medium...

Det er så elevations... det er jeg lidt træt af da jeg ikke forestiller mig vi skal bruge det, men det er det der er på tilbud...

men det er godt nok mange penge... bop bop...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Senge... de der tempur

Post by HHansen »

Jeg eeeeeelsker stadig min tempur som vist også er en cloud... Åh den er skøn :elsk:

Vi gav 17000 for madrassen - som er en 140x200 - og så købte vi en seng i Ikea til 3000... Det ER mange penge for en seng - men altså - man tilbringer jo rigtig mange timer i den!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Senge... de der tempur

Post by Pia »

Vi købte elevation til vores, det er vi ret glade for. Men vi sidder også gerne hele familien i sengen lørdag morgen og ser en snas Disneyfilm og spiser morgenmad :jeanie:

Har jeg en sjælden gang uro i benene, er det rart at kunne hæve fodenden lidt. Når jeg læser om aftenen, eller iPaddder, hæver jeg gerne hovedgærdet. Når jeg ligger søvnløs og keder mig, hæver jeg mandens hovegærde OG fodende på een gang, det er skide skægt :viben:
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Senge... de der tempur

Post by HeidiO »

Pia wrote:Vi købte elevation til vores, det er vi ret glade for. Men vi sidder også gerne hele familien i sengen lørdag morgen og ser en snas Disneyfilm og spiser morgenmad :jeanie:

Har jeg en sjælden gang uro i benene, er det rart at kunne hæve fodenden lidt. Når jeg læser om aftenen, eller iPaddder, hæver jeg gerne hovedgærdet. Når jeg ligger søvnløs og keder mig, hæver jeg mandens hovegærde OG fodende på een gang, det er skide skægt :viben:


Og når strømforsyningen til elevationen en dag er forsvundet på mystisk vis, så ved jeg godt hvorfor :hhansen: :hhansen: :hhansen:
Heidi
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Senge... de der tempur

Post by Pia »

Det ville virkelig være trist :graed:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Senge... de der tempur

Post by aribeth »

Vi har ikke fjernsyn i soveværelset... Og jeg kunne aldrig finde på at drille med sådna noget der! ALDRIG"!!!!!!

(kan de tåle at blive hoppet i af børn de der elevationssenge? ... for det er faktisk lidt det vi tænker mest over pt... )
Raxacoricofallapatorius
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Senge... de der tempur

Post by Pia »

Aner det ikke, vi har simpelthen så afrettede børn at det kunne de aldrig finde på! De sidder blot her og ser kulturnyt,med vandkæmmet hår.

(Ja, vores kan)
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Senge... de der tempur

Post by HeidiO »

Det kunne jeg til gengæld godt, men vi har ikke elevation........meget ærgerligt!
Heidi
Post Reply