Senge... de der tempur

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Senge... de der tempur

Post by aribeth »

Vi skal have nye senge... NU!

Fortæl mig lige lidt om tempursengene og om de er gode og eller dårlige og så videre... Keld vil have en fast madras... det vil jeg også, men jeg vil ligge ordentligt!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Senge... de der tempur

Post by annetteB »

jeg synes at tempurmadrasserne er dejlige.....sålænge de er kolde. Jeg foretrækker påny, her efter jeg har tabt mig, mine madrasser så stive som brædderog må indrømme at tempurtingene bliver for bløde og for "langsomme" til mig når de varmes op af kropsvarmen - eller bare når de bliver ældre.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Senge... de der tempur

Post by aribeth »

Men jeg kan se at de føres i tre hårhedsgrader... Hvilken har du prøvet? Jeg vil altid helst have en hård madras, så derfor vil jeg gerne vide lidt om de forskellige hårdhedsgrader på de der tempur og erfaringer.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Senge... de der tempur

Post by HeidiO »

Vi har et sæt Relaxation Basic boxmadrasser. Vores madrasser er hårde, og min søster har efter, at de har boet herude, mens vi var på ferie omdøbt sengen til planken....hun var ikke imponeret og overvejede at lægge en luftmadras ovenpå :hhansen:

Når de er kolde er det vist også en glimrende beskrivelse, der er de vitterligt hårde og ikke eftergivende :skoer: , når de er varme er de faste og helt rigtige efter vores smag.

Men du må vist ud at prøve, vi har nok alle sammen vidt forskellig opfattelse af hvad der er hårdt eller blødt :-)
Heidi
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Senge... de der tempur

Post by annetteB »

sidst jeg prøvede en af slagsen var det i de der "prøvekabiner" i møbelhusene, hvor man får sådan en guidet rundtur i sengens univers :lol:
Jeg tror nok det var en medium af slagsen.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Senge... de der tempur

Post by aribeth »

ok... de der relaxation basic har jeg lidt kig på (de er på tilbud)

Jeg skal ud og prøve imorgen... !! :hhansen:
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Senge... de der tempur

Post by HeidiO »

aribeth wrote:ok... de der relaxation basic har jeg lidt kig på (de er på tilbud)

Jeg skal ud og prøve imorgen... !! :hhansen:


:mikkel:
Heidi
hansi
Posts: 88
Joined: Sat 4. Feb 2012 20:01

Re: Senge... de der tempur

Post by hansi »

Hvis du sveder meget om natten, så vil jeg ikke anbefale den type madras.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Senge... de der tempur

Post by aribeth »

Det gør jeg ikke...
Raxacoricofallapatorius
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Senge... de der tempur

Post by Pia »

Vi er glade for vores, vi valgte dem her: http://www.sejsdyner.dk/tempur/madrasser/tempur-sensation-deluxe-madras-22.htm

Den hårde af dem (Den originale Tempur) var for hård til os og den bløde (Tempur Sky) var for blød. Denne var helt perfekt, ren guldlok dér :jeanie:

Vi sover mindst lige så godt, som vi gjorde i de gamle senge :skoer: men de var nu heller ikke ringe.
Post Reply