Nogen med lyst til en shetter?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Ane »

Det bliver da fint at skulle tilbage til Kristian - du havde jo et rigtig godt set-up der. Hvor flytter i selv hen?

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Annemaja »

Ane: Ja jeg glæder mig sådan set :-) Var glad for stedet og de mennesker der er der. Det passede genialt - at da jeg skulle flytte skulle min dyrlæge flytte til samme område og overtog min stald. Hun køber nu gård og har fået nyt job - og så bliver stalden atter ledig når hun har sine ting på plads :-) Passer som hånd i en handske :-)

Selv flytter vi indtil videre til en bolig på 130 m2 i Farum - orker ikke at mase os sammen på de 91 m2 lidt dårligt fordelte m2 vi har her - selvom vi har ryddet gevaldigt op kan vi slet ikke have vores ting. Det er også et issue at vi skal kunne have vores hunde - 2 af dem skal planlagt udstilles og have hvalpe i år - så det er ret begrænset hvor og hvad man kan leje med mulighed for dette - og købe pt synes som en dårlig ide...

Men puha - så trænger jeg godt nok til pause - det vil så være 4. gang jeg flytter på et år. I morgen er det et år siden jeg mødte Lars - omtumlet....
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Godzilla »

MBN wrote:Ane: Ja jeg glæder mig sådan set :-) Var glad for stedet og de mennesker der er der. Det passede genialt - at da jeg skulle flytte skulle min dyrlæge flytte til samme område og overtog min stald. Hun køber nu gård og har fået nyt job - og så bliver stalden atter ledig når hun har sine ting på plads :-) Passer som hånd i en handske :-)

Selv flytter vi indtil videre til en bolig på 130 m2 i Farum - orker ikke at mase os sammen på de 91 m2 lidt dårligt fordelte m2 vi har her - selvom vi har ryddet gevaldigt op kan vi slet ikke have vores ting. Det er også et issue at vi skal kunne have vores hunde - 2 af dem skal planlagt udstilles og have hvalpe i år - så det er ret begrænset hvor og hvad man kan leje med mulighed for dette - og købe pt synes som en dårlig ide...

Men puha - så trænger jeg godt nok til pause - det vil så være 4. gang jeg flytter på et år. I morgen er det et år siden jeg mødte Lars - omtumlet....


Nææ, hvor i Farum skal i bo? :katiekat:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Annemaja »

Vi skal bo i byen.....slut med private udlejere her...suk....
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Ane »

MBN - hvornår flytter i?

Jeg vil meget gerne have Beethoven på kost - hvis ikke han allerede er afsat?

Ikke fordi det haster, men jeg har tænkt over det, og jeg tror han ville være en gevinst her :elsk:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Annemaja »

Hej Ane.....

Det vidste jeg da godt - så tog ham af HN igen - mange ville gerne have ham - men vi vil helst have dig tak :jeanie: :jeanie: :jeanie: :jeanie:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Annemaja »

Og.....vi flytter sidst i april....men kom og hils på ham - han er helt vildt kær :elsk:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Annemaja »

Hov - vi flytter sidst i marts :-)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Ane »

Fedt :jeanie:

Vi må lige bedømme vejret så til den tid. Jeg vil helst indsluse ham på døgnfold - men regner med at pigerne kommer tidligt ud (de kan jo alle komme ind hvis det bliver rigtig møgvejr). Det kunne bare være rigtig smart at han kom direkte hertil i stedet for at flytte to gange.. men alt kan jo selvfølgelig lade sig gøre, vi må se hvordan det passer os begge :-) .

Jeg vil meget gerne komme og se ham - måske en dag efter arbejde? Vil du ikke skrive en pb med nogle dage hvor det kunne passe dig? Så kan vi også tale mere om hvordan og hvorledes.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Ane »

Det er også rart for begge parter at han ikke flytter for lang væk. Jeg synes i hvert fald det er en tryghed for begge.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Post Reply