Nogen med lyst til en shetter?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Nogen med lyst til en shetter?

Post by Annemaja »

Min gavtyv Bøgegårdens Beethoven bliver mobbet af mine isheste - måske han vil have mere gavn af et mobbefrit miljø....

Kender I nogen som kender nogen der kunne have lyst til at give ham et hjem?

Han er vallak, 20 år til maj - men super frisk og rørig med bordeaux hestepas...! Fik ham i sommers da hans ven skulle aflives og ejeren på studieophold.


Image
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Mia »

Ville ønske jeg kunne - har vist en ponypige gemt i mig... Er også blevet totalt forelsket i en pony ude i stalden. :elsk:
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Dorte Hansen »

Tror du han kunne bo sammen med hundene????

Min have er jo ikke så stor, men har jo kæmpe-køteren Fie, og hun mangler en at lege med i hendes størrelse....

Ej, spøg til side....

Men for fisan hvor jeg savner at have en shitlænder at gå ud og holde palaver med. Ingen forstår dig som en shitlænder.... (når altså den gider at høre på dig)
Nu med køter-bande!
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Ane »

jeg har overvejet at låne en shetter - men ikke før til sommer. Jeg gider ikke flere heste nu her i kulde og mørke og med vandslæberi.. men hvis han stadig er hos dig når vi rammer maj er jeg måske interesseret.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Annemaja »

Ane: han har ikke travlt. :linski:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Ane »

så snakkes vi ved

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Annemaja »

Vi ser på det. Jeg er rigtigt glad for ham. Det er Fryns og Lettir desværre ikke helt.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

Re: Nogen med lyst til en shetter? MBN

Post by LittleJohn »

Hvad skal den koste?

Jeg har en veninde der rigtig gerne vil, men det afhænger lidt af prisen, da hun ikke har for mange penge, men trods det har hun hestene hjemme og de bliver passet rigtig godt.

Så hun spørger på prisen.
Find mig p
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Annemaja »

Han er ikke til salg. Men udlånes gerne på livstid til rette hjem. Og kan evt overdrages til rette person som f.eks Ane fordi jeg kender hendes hestehold. Jeg vil bare ikke risikere han ender som kastebold.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

Re: Nogen med lyst til en shetter? MBN

Post by LittleJohn »

jeg har en rigtig god veninde der gerne vil hjælpe dig - hun har heste i forvejen og en datter der forguder heste lige så mehet som hendes mor - hvis du vil - kan du prøve at kontakte hende - jeg ved Betina vil passe godt på den.

Men jeg er kun mellem-mand/kvinde - så jeg ved hun er klar - og kan findes på facebook - hvis det er.

Hun kan desværre ikke ringe fra hendes tlf - for så havde jeg bare givet jer hinandens nummer - men jeg kan henvise til hendes face-konto
Find mig p
Post Reply