Nogen med lyst til en shetter?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Annemaja »

Tak. Menige føler det utrygt hvis hendes økonomi er dårlig desværre. Det koster penge ogå at have en lille hest med smed, dyrlæge osv oveni foder. Men tak for tilbuddet. Han bliver bare her medmindre det rigtige findes.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by LittleJohn »

vil lige pointerer at hendes heste bestemt IKKE mangler noget overhovedet og sælges ikke pga penge, - men valget er dit, og dine shette :-) ville aldrig bekrymre mig at sende mine derned hvis det engang skulle komme dertil.
Find mig p
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Annemaja »

Ok :linski:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Anja »

Fornemmer jeg at du gerne vil have den over til Ane MBN? :-)

Tja, jeg støtter op om valget :-)
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Annemaja »

Anja: Jeg ville ikke et sekund være bekymret hvis han var hos Ane ;-) Og jeg er ret overbevist om, at hun ville sende ham tilbage til mig hvis han mistrivedes ;-) Jeg elsker min lille trold - men det er ikke fedt for ham at de store ikke gider ham. Han holder sammen med hopperne her - dem er han meget glad for. Men vi flytter desværre igen - vi har simpelthen for lidt plads her til os selv, vores hunde og børn...Så han skal med de andre og os tilbage til Farum-Lynge om snart.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Ane »

nooooo - skal i flytte igen - din stakkel.

og tak for tilliden :elsk:
Min plan er netop at jeg ville se om en shetlænder ville kunne med damerne her på matriklen mens de går på døgnfold. For det ville være nemmest for mig hvis en sådan lille fætter kunne dele (kæmpe)boks med Pixi når det bliver vinter næste år - i stedet for at jeg skulle bygge om i den spritnye stald.. nå fremtidsplaner fremtidsplaner.. vi får se hvad der sker. Sød er han i hvert fald :elsk: og det ville være dejligt at der ikke er en hest alene tilbage når jeg skal ride.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Mia »

Anja wrote:Fornemmer jeg at du gerne vil have den over til Ane MBN? :-)

Tja, jeg støtter op om valget :-)


Jeg kan også kun skrive under på at Ane simpelthen er en så god heste-mor. :-)
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Annemaja »

Ane: Kunne godt forestille mig Beethoven ville synes Pixi er et super hit. Så det ville handle meget om Pixis indstilling ;-)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Ane »

ja og eftersom jeg aldrig har set Pixi være hård ved nogen så kunne jeg godt forestille mig at de ville falde fint i hak, og den store er også sød og rar..

Tak for rosen Mia :elsk:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Nogen med lyst til en shetter?

Post by Annemaja »

Du kan jo tænke over det Ane. Har sat en annonce på HN forleden - men har som sagt ingen hast. Han kommer bare med til Lynge når vi flytter - jeg får min gamle stald hos Kristian tilbage i foråret, når den bliver ledig igen. Alternativt kunne jeg jo selv erhverve en shethoppe til ham - men har egentligt ikke hverken tid eller lyst til at få flere heste.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Post Reply