Tøj til baby - For os der har babyer

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
DumDum
Posts: 10
Joined: Mon 2. Apr 2012 16:06

Tøj til baby - For os der har babyer

Post by DumDum »

Nu skal alt jo ikke gå op i heste og hvad der dertil hører. Jeg er næppe den eneste, der har en lille baby herinde og selvom jeg gerne ville bruge mere tid på hestene, så kommer min lille "basse" i første række. Udover alt det spændende med at følge en babys udvikling, så synes jeg også det er hyggeligt at finde tøj til ham. Jeg er nok ikke den eneste?

Jeg er selv vild med babytøj fra Ticket. Det sidste køb blev denne lækre flyverdragt:

Image

Udover lækkert mærketøj, så køber jeg også meget "almindeligt tøj" hos HM eller på den blå avis, hvis det er lidt dyrere varer.

Hvad er jeres seneste fund og hvor køber I tøj henne?
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Tøj til baby - For os der har babyer

Post by Anja »

G's garderobe består primært af foræret tøj fra større børn, jeg køber lidt i H&M og så får han selvfølgelig tøj i form af gaver fra familien.

Jeg har det fint med at minimere tøjbudgettet, det skal nok blive dyrt når han bliver teen :hhansen:
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Tøj til baby - For os der har babyer

Post by Ane »

samme her.. Arthur er desværre lige vokset ud af de størrelser vi har rigeligt af - så nu må jeg nok en tur i HM :hhansen:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Tøj til baby - For os der har babyer

Post by aribeth »

H&M... og min mor syr nogle rigtig fine velourbukser til Milo! :hhansen: og så arvetøj!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

Re: Tøj til baby - For os der har babyer

Post by LittleJohn »

Jeg har ikke et bestemt mærke, da det meste vi har er genbrugstøj - jeg fandt en side på facebook med baby/børne tøj og har faktisk købt en del derinde og det er næsten nyt - og meget af det er nyt og stadig med prismærke på.

Men jeg elsker at kigge på babytøj - men køber ikke ret meget af det, for tvillingerne vokser mega hurtigt nu
Find mig p
loo1
Posts: 19
Joined: Fri 11. Jan 2013 23:19

Re: Tøj til baby - For os der har babyer

Post by loo1 »

Her finder du DK bedste udvalg af Billig Rideudstyr
Post Reply