Sidepull

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Sidepull

Post by aribeth »

Ahhh... den gode Paladini!

Han kunne komme med en god portion underholdning i gamle dage :hhansen: Kukkuk!
Raxacoricofallapatorius
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Sidepull

Post by Pia »

Hvem var det? Lyder som noget fra et Diablospil :skoer:
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Sidepull

Post by 99E »

LittleJohn wrote:Den sidepull jeg har set sidder som et ganske normalt hovedtøj og glider ikke rindt på hesten - for det kan den ikke - da næstbåndet er som på et normalt hovedtøj - bare uden bid.

Mjooh, men så spænder man det vel heller ikke strammere end at der kan stå to fingre på højkant på næseryggen.
De fleste ridekapsuner er konstrueret, så de kan sidde "så løst" og stadig blive liggende nogenlunde stabilt - det er de færreste sidepulls.

Men godt, hvis du har fundet en, der ligger stabilt.

Paladini var altid god for underholdning - men havde også nogle gode basisøvelser at byde ind med IRL.
Ikke helt useless, dér. Til gengæld heller ikke helt strigleskarp på skrift.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Sidepull

Post by BeritH »

99E wrote:Paladini var altid god for underholdning - men havde også nogle gode basisøvelser at byde ind med IRL.
Ikke helt useless, dér. Til gengæld heller ikke helt strigleskarp på skrift.


Hmmm ........... muligvis, men jeg så ham in action og den "underholdning" brød jeg mig godt nok ikke om.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

Re: Sidepull

Post by LittleJohn »

Han trænede min tidligere hest og jeg så intet ondt i hvad han gjorde i forhold til andre - han var på ingen måder ond mog min hest - så det vil jeg da gerne høre mere om.
Find mig p
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

Re: Sidepull

Post by LittleJohn »

okay okay jeg gir mig - men knuderne sider så ved kæbeknoglen - men det er da "tæt" på ørerne :lolskilt:
Find mig p
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Sidepull

Post by Nina »

LittleJohn wrote:okay okay jeg gir mig - men knuderne sider så ved kæbeknoglen - men det er da "tæt" på ørerne :lolskilt:


Dét kalder jeg da lidt af en indrømmelse! :viben: :viben: :viben:

Men forøvrigt gør det da mig lidt ked af at få "genopfrisket", at A.G. Paladini er død. :traet:
Jeg hørte nogle "rygter" om det - men jeg slog det lidt hen, da det vist var hans hustru, der var syg - og bla. derfor de flyttede?

Er jeg for nyfigen, hvis jeg spørger om, hvad der skete?


Venlig hilsen
Nina
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Sidepull

Post by Ane »

gud ja - palladini.. ham havde jeg glemt

og jeg så intet ondt i hvad han gjorde i forhold til andre


det kriterie forstår jeg ikke :ehh: - vil det sige at hvis nogen slår en hest med en elektrisk kvægstav omviklet pigtråd, så er almindeligt tæsk ok - fordi det i forhold til ham med pigtråden er det rene ingenting.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Sidepull

Post by Pia »

Hvem pokker er det?

Nu jeg læste ninas indlæg, synes jeg alligevel navnet virker bekendt, måske fra de ældgamle HN dage?!

Men hvad pokker var han for en fyr og hvad kunne han?
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Sidepull

Post by aribeth »

jojo, han var en gammel mand jo.. blev syg ovre i Sydamerika hvor de vist flyttede til eller gjorde de overhovedet det?...

Han var amerikaner eller sådan noget... og "horseman"... avlede lidt quarters... skrev en masse på HN...
Raxacoricofallapatorius
Post Reply