Januar

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Januar

Post by BeritH »

Jeg skal vist hjem og lege med ismaskinen i aften.

Fantastiske opfindelse :aribeth: :aribeth: :aribeth:

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Januar

Post by stardancer »

BeritH wrote:Jeg skal vist hjem og lege med ismaskinen i aften.

Fantastiske opfindelse :aribeth: :aribeth: :aribeth:

BeritH


Vi købte en ismaskine i sommers men nåede aldrig at bruge den så nu må vi vist hellere få brugt den i den kommende sommer :lol:
/Sofie
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Januar

Post by udlandet »

Arbejde arbejde, sådan en ferie på en måned går hurtigt! Men nu er der fart på, Ordrerne välter ind og der er stadig masser af oversättelse til de nye kataloger der skal laves. Men nu mangler jeg priser, og de vil gerne have det i trykken d 4, kl 12. Haha, lidt svärt. Skrev lige stenmoder i stedet for stedmoder, tror jeg skal holde pause nu.
Datteren er på vej med sit flyttegods, suk.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Januar

Post by aribeth »

Jeg troede jeg skulle have timer på praktikskolen i dag, men det er først imorgen!

Så jeg har taget mig en fridag og nyder stilheden i huset!

Jeg tror jeg vil bage nogle pølsehorn til madpakken!
Raxacoricofallapatorius
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Januar

Post by Annemaja »

Min lille nye hund forsvandt igår mens jeg var på job - og er trods massiv indsats endnu ikke dukket op...Uvisheden er frygtelig.. :graed: :graed: :graed: MEGET ufed start på et nyt år, der bare skulle være roligt :graed: :graed: :graed:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Januar

Post by Lena »

Øv, hvor jeg synes at der er mange hunde der er løbet væk i øjeblikket........ Det må være forfærdeligt ikke at vide hvor de er og hvordan de har det. Jeg håber virkelig der er nogen der finder hende.....
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Januar

Post by stardancer »

Så er første tur i motionscentret overstået :jeanie:

Jeg er i virkelig dårlig form men jeg starter stille og roligt ud, og passer på mig selv, man kan jo altid bygge mere på efterhånden som formen er bedre :askepot: Så mit træningsprogram er ret simpelt:

Crosstrainer så længe jeg kan (kunne knap 11 min idag, så målet er min. 10 min her i starten).
"Mavemuskeltræningsmaskinen" (aaaner ikke hvad den hedder :skoer: ) så mange gange jeg orker.

2-3 gange om ugen alt efter tid og overskud - målet er hver anden dag.
/Sofie
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Januar

Post by 99E »

Første arbejdsdag. 3 klasser med 117 børn. Cirka. Og mindst en million kolleger.
Den ene, som eller skulle være "meget urolig" var mest larmende, men ellers sød.
Den anden klasse var sød med sød på, men jeg forstår godt, de vil have to lærere på, for en håndfuld af eleverne har godt nok svært ved at følge med rent fagligt... :mikkel:
Og så har jeg haft en hysterisk sjov 2. klasse i dansk. Det var vist ikke med vilje, de var sjove - men det var de. :katiekat:

I morgen skal jeg møde 1. klasse. Det svarer til Børnehaveklassen i Danmark - og jeg skal have dem i engelsk. (!)
Jeg har en anelse om hvorfor så mange af mine nye kolleger siger ting som "1. klasse? Haha... Held og lykke" i en lettere sarkastisk tone.
Jeg er optimistisk. De er jo heller ikke større, end at man kan tage en tre-fire stykker under armen og kaste dem ud i sneen og køle dem af... :lea:
Jokes aside: Det er en klasse, der har fået en lidt uheldig start personalemæssigt, og der er super fokus på at få ro og forudsigelighed på, og på at få startet dem roligt op og få struktureret deres hverdag... Og få bevægelse ind i hverdagen.
Bl.a. ved jeg, vi skal ud at løbe i morgen efter læsebåndet.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Januar

Post by Pia »

Det har været en ret god dag i dag :-)
Jeg havde et godt møde i banken, den slags er jo altid rart at få gjort og når det så er positivt er det bare endnu bedre.
Da jeg kom sent hjem, blev vi enige om at tage ud og spise, det er skønt Jens er så stor nu at han kan sidde pænt ved et bord og holde sig i ro, så længe en middag varer :-) Han var ret stolt.

Hjemme igen så vi lidt film og så blev ungerne puttet, vi skal heldigvis ikke specielt tidlige op i morgen, oh det er herligt at have lang ferie :jeanie:

Jeg har lavet aftale om at se på en islænder i morgen, den ser fin ud! Spændende om den også føles rigtig :-) Bagefter skal jeg drikke kaffe med veninde! Alt i alt, tegner i morgen sig også ret godt :hhansen:
Post Reply