Januar

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Januar

Post by Pia »

Godt nytår alle mand.

Så skal vi i gang med januar. For mit vedkommende skal jeg have lagt budgetter og set på bankpapirer i dag, om et par dage har jeg møde i banken og så skal året planlægges :-)

Der skal også laves lidt undervisningsplanlægning til det nye år, og en del andet arbejdsrelateret. Men det har jeg nu også resten af ugen til.

Men allerførst kaffe og brunch!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Januar

Post by annetteB »

nåja - jeg skal osse se på papirer.
Selvom jeg ikke gider...

Ellers har jeg ingen planer for idag udover at gå mig en tur på et tidspunkt.
Nytårsaften blev lidt flad, med aflysninger og uanmeldt besøg af en ven, som fik sin opsigelse her på den sidste dag af 2012, hvilket jo sjældent virker særlig opløftende. Men det blev såmænd hyggeligt nok, omend stille.

Hav en dejlig dag, allesammen.
-cookie
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Januar

Post by Annemaja »

Her en hyggelig start på det nye år. Har ikke tænkt mig at lave særligt meget i dag ;-) I morgen job!
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Januar

Post by Intunia »

Godt nytår, strigler!

VI var til en hyggelig nytårsfest hos venner, hvor der var lige så mange børn som voksne, og ungerne fik i den grad "krudtet" af og vi var hjemme halv tre.

Vi er lidt flade i dag, men jeg fandt alligevel energi til, at gå rundt om parken med hund og en veninde. Så vi fik sagt godt nytår til kamelerne og elgene mens ulvene hylede.

Nu skal vi have bøf på rugbrød med spejlæg og så tidligt i seng.
bla bla bla
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Januar

Post by Godzilla »

Godt Nytår til alle. :fest:

Jeg fejrede nytårs aften hos min gamle mor på 82 og hendes, noget yngre, mand. Vi fik lækker mad og så 4wannabeJacks :opkast: og selvfølgelig "Miss Schouphie" (tænk at man stadig kan grine ad den :viben: ) Min mor og jeg biksede med en kryds&tværs som i den grad drillede os.

Kl. 00 drak jeg 2 nip Asti, krammede de to gamle nisser, og kørte ud til Nikos & Daisy og krammede dem. Så, så vi fyrværkeri sammen.

Bandt højre vinduesvisker fast med selvbindergarn. Den hang mildest talt i en tynd (stål)tråd og det regnede. :rat:

Hjem til kæresten som var gået i baglås og ikke ville med. :tosse:

Meget hyggelig aften. :fest:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Januar

Post by MinnaN »

Tjoeh, min aften gik stille og roligt med eksmand og to skønne unger. Hyggeligt og roligt.

I dag skulle jeg på arbejde, ganske hyggelig vagt egentlig. Det er overstået nu. Nu vil jeg bare flade ud i min sofa og se Sommer i Tyrol. :elsk:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Januar

Post by aribeth »

Har ikke sovet fra klokken 3 til 6.30 på en dårlig luftmadras med Max ved siden af. Keld sov på en madras ved siden af Milo. Hjem og sove et par timer og så fik vi gode gæster!!! Vandværksfolkene kom og sagde at de ville begynde allerede imorgen tidlig! I stedet for, som først regnet med, om to dage!! SÅ måske har vi vand allerede imorgen aften!!!!

Så vi har taget sten op af gårdspladsen og ryddet kælderen så der kan komme rør ind!


og så biksede jeg agurkesalat sammen til sådan en her:

Image
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Januar

Post by HHansen »

Oh sådan en Hotter kunne jeg godt spise! :aribeth:

Jeg er tømmermandsramt og træt! Men vi havde en god fest her. Opvaskeren kører for 4. gang i dag - nu er køkkenet snart pænt igen...
Det var rædsomt at stå op i morges, for da jeg som den sidste gik i seng i nat - MAGTEDE jeg bare ikke at rydde noget som helst op. Så bordet stod som det blev forladt lidt i midnat - med dessert og alting på... :plop:
Fuck et rod at skulle op til og fjerne før vi kunne få morgenmad. Men alle gæster hjalp til så det gik alligevel hurtigt.

Overvejer om aftensmaden skal være rejer og ørred eller om vi skal hente burger-snask.....

Indtil videre får jeg chips og dip og cola.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Januar

Post by udlandet »

Overlevede endnu en gang. Aftenen startede med at vores hund rög i fläsket på vennernes hund. Så jeg måtte ringe til näste hold og sige at det var no-go med deres hund inde. Så der var en hund på värelset og en i et bur, synd. Men igen alt for meget mad, jeg lärer det aldrig. Men stille og roligt nytår var det. Nu er det meste vasket op, vores venner og deres stöjende, men skönne unger kört hjem. Så nu er det bare intet sigende film og popcorn. I morgen er det alvor igen, ferien er slut. Men det er godt med en nytårsdag, tid til eftertanke. Og så föler at hele verden ligger åben for mig, nyt år, nye muligheder
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: Januar

Post by Susmh »

Her meldte gæsterne fra 1 time før de skulle komme, det blev jeg noget gnaven over.
Det er helt ok, at melde fra fordi vi lige har været syge og man ikke vil smittes, men at gøre det en time før syntes jeg er lidt sent.
Mine forældre skulle ikke noget, så de endte med at komme og hjælpe os med at spise noget af al den mad vi havde lavet.
Det endte med en hyggelig aften hvor Marie var oppe til kl l"rt fordi hun ikke kunne sove for al fyrværkeriet.
1. januar var stile og rolig, og i dag er jeg blevet snot forkølet.
Susanne

Always look at the bright side of life.
Post Reply