Planer for det nye år?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: Planer for det nye år?

Post by Susmh »

Vi håber at få købt et hus i år.
Det er nok det største punkt på dagsordenen for 2013.
Og så selvfølgelig at vi begge beholder vores gode jobs, og at venner og familie har det godt.
Susanne

Always look at the bright side of life.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Planer for det nye år?

Post by KatieKat »

Nina wrote:
Jeg tror, at året bringer gamle venner/par sammen igen. :elsk:


Det håber jeg ved gud kun gælder dig og ikke mig. Alle mine exvenner og exkærester er ex af en årsag og jeg fortrækker at de bliver i den kategori.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Planer for det nye år?

Post by annetteB »

I år må være året, hvor jeg skal med Annette og KatieKat i byen!!!!


Jaaah!!
:fest: :elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Planer for det nye år?

Post by Stimata Doamna »

2012 var et godt år - MBA'en kom i hus, datteren har fået det bedre i skolen (hun har nok været på det samme kursus som Heidi...), manden er kommet i job. Der er sgu nok, vi ikke kan klage over :hhansen:

2013 - måske det år, hvor vi anskaffer en hest mere? Jeg håber på en snarlig forfremmelse og ved, at der vil blive masser af spændende ting at tage fat på rent jobmæssigt. Forhåbentlig bliver der tid til at se venner og familie i Danmark, til at stå på ski og måske til at holde ferie i en spændende storby. Barcelona, Porto, Rom - eller måske 'bare' London igen. Det bør også blive i 2013, at jeg får styr på ryggen igen. Den har været hårdt med i 2011 og 2012 - skolebænk ved siden af resten af livet virker ikke befordrende!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Planer for det nye år?

Post by LoneR »

Jeg synes også 2012 var ok. Ikke det vilde, men ganske ok.
Mine planer omfatter mest, at dyrke mit drivhus, og komme mere på ferie.
Resten er ok som det er.

Jeg vil have fornyet mit køkken, og nu har jeg endelig fundet ud af hvordan det skal være - så det er måske en slags plan.

Tjaeh.
Nytårsfortsætter er ikke mig. Hvad skal jeg bruge det til?

Jo, jeg har et - jeg vil gerne købe flere Anna Fields kjoler, de er fede. Men er det et nytårsfortsæt?
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Planer for det nye år?

Post by Nina »

KatieKat wrote:
Nina wrote:
Jeg tror, at året bringer gamle venner/par sammen igen. :elsk:


Det håber jeg ved gud kun gælder dig og ikke mig. Alle mine exvenner og exkærester er ex af en årsag og jeg fortrækker at de bliver i den kategori.


Jamen - hov da - dér fik jeg vist trykket på nogle knapper? :-o

Men (selvfølgelig da) så tænker jeg på de venner/par, som ikke lige fik så god tid (eller chancer) til at ses i det forløbne år - eller tilmed forrige år.
Og hvis det er et savn - så håber jeg i det helt splinternye år her - at det kan lade sig gøre. :askepot:

Nu var mit indlæg lidt lalleglad, fordi jeg rent faktisk har det ret godt!
Min "sokkespådom" var lidt lalleglad - JA - for jeg kan jo ikke spå i kaffegrums, da jeg bruger kaffemaskine - som helst ikke SKAL efterlade grums i min kop - NÅ! :mettebo:

Jeg har selv lidt nogle afsavn ang. personer, som jeg ikke ser mere - eller så tit som jeg ønsker det.
Så - måske - er jeg lidt "farvet" af, at jeg har en smule/meget dårlig samvittighed over for nogle personer, som jeg faktisk savner - men jeg har ikke lige haft mulighed/overskud til at klare det. :tommelned:

Måske kan "sokkerne" finde sammen igen? :kindkys:

Selvfølgelig vælger - eller fravælger - man tilknytninger gennem hele sit liv.
Der er vel ingen, der kan trække dig ved næsehårene - til at omgåes folk, du ikke ønsker at have i dit liv mere?

Venlig hilsen
Nina
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Planer for det nye år?

Post by HHansen »

Planer for det nye år - det har jeg alligevel :hhansen:

Vi skal have flere store bøffer og rødvin til :aribeth: :fuld:

Det holder depressionerne fra døren!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Planer for det nye år?

Post by BeritH »

Nina wrote:
KatieKat wrote:
Nina wrote:
Jeg tror, at året bringer gamle venner/par sammen igen. :elsk:


Det håber jeg ved gud kun gælder dig og ikke mig. Alle mine exvenner og exkærester er ex af en årsag og jeg fortrækker at de bliver i den kategori.


Jamen - hov da - dér fik jeg vist trykket på nogle knapper? :-o

Men (selvfølgelig da) så tænker jeg på de venner/par, som ikke lige fik så god tid (eller chancer) til at ses i det forløbne år - eller tilmed forrige år.
Og hvis det er et savn - så håber jeg i det helt splinternye år her - at det kan lade sig gøre. :askepot:

Nu var mit indlæg lidt lalleglad, fordi jeg rent faktisk har det ret godt!
Min "sokkespådom" var lidt lalleglad - JA - for jeg kan jo ikke spå i kaffegrums, da jeg bruger kaffemaskine - som helst ikke SKAL efterlade grums i min kop - NÅ! :mettebo:

Jeg har selv lidt nogle afsavn ang. personer, som jeg ikke ser mere - eller så tit som jeg ønsker det.
Så - måske - er jeg lidt "farvet" af, at jeg har en smule/meget dårlig samvittighed over for nogle personer, som jeg faktisk savner - men jeg har ikke lige haft mulighed/overskud til at klare det. :tommelned:

Måske kan "sokkerne" finde sammen igen? :kindkys:

Selvfølgelig vælger - eller fravælger - man tilknytninger gennem hele sit liv.
Der er vel ingen, der kan trække dig ved næsehårene - til at omgåes folk, du ikke ønsker at have i dit liv mere?

Venlig hilsen
Nina


Du skal da ikke undskylde at være lalleglad - jeg synes det var et dejligt livsbekræftende indlæg :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Planer for det nye år?

Post by Glory »

Ja, vi fortsætter jo nok med det der baby-projekt.
For satan hvor jeg ikke gider alt det sex....vi er gamle mennesker, det ender sgu´ da med at tage livet af os :linski:

John skal gerne kåres i år.
Det var meningen at det kun var ham, fordi hende k*******n med Julle er blevet kontaktperson for ICS Holland, og dermed vil jeg ikke under nogen omstændigheder biddrage mere til det foretagende. Så jeg satsede på kun at kåre i DTF.
Men der er en anden gren af ICS, og de holder sørme også kåring i Billund i 2013. Så nu overvejer jeg om jeg skal melde både John og Vanilla til den kåring også.
Det bliver nok nærmest aldrig tættere på.
Men det afhænger af, om jeg kan få Vanilla til at se bare nogenlunde præsentabel ud. Der er jo lige noget med en hvid hale som skulle ha´ været passet lidt bedre osv.
Jeg må se om det kan reddes.

Jeg håber at vi kan komme ud at rejse igen i år - det var sgu nice!!!

Der er nogle veninder, som jeg har set alt for lidt de seneste år, som jeg bare SKAL finde mere tid til i 2013.
Jeg håber at vi kan holde noget fordrukken udendørs karaoke på terassen til sommer.

Og så skal jeg gerne ud at ride en masse på Vanilla, og jeg regner med, at jeg skal så småt igang med at gøre de to små fyre ryttervante.
Monty vil jeg prøve at bedække ved John. Jeg har fået at vide fra tidligere ejere at det er håbløst at få hende ifol, men hva´ pokker...det skader jo ikke at prøve.
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
Post Reply