Væmmelig drøm! (advarsel: ikke for folk med slangefobi)

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Væmmelig drøm! (advarsel: ikke for folk med slangefobi)

Post by HHansen »

Ja... ved ikke rigtig om jeg har brug for en drømmetyder, en psykolog eller måske bare en adfærdsterapeut?? Drømte i nat at jeg havde ondt i min fod - ikke overraskende, for det HAR jeg :D har nemlig gået i et par nye sko og har fået et par vabler... :roll: Men så kommer det klamme: Pludselig stikker der en lille sort orm/slange ud af min fod.. Og da jeg tager fat i den med en pincet og trækker den ud, så er den pludselig lang og tyk.. og så vælter det ud med slanger! ADWR!!! :twisted: De er sorte og myldrer rundt på gulvet.. og der er mange! Hvordan de så end kan komme ud af et lille hul i min fod? Da jeg vågnede havde jeg STADIG ondt i foden... og tillige et lille sår ovenpå den :?: :shock: Så nu er det store spørgsmål: Hvad betyder sådan en drøm? Er der noget galt med min fod? Er der noget galt med MIG?? Skal jeg bare få nogle nye sko? Ser jeg for mange splatter/science fiction film? Eller skal jeg evt lade være med at følge links fra Strigler.dk og læse om orm og parasitter lige inden jeg går i seng??? :mrgreen: Råd og vejledning modtages gerne :)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

Ja, Ja HHansen - vi ved jo alle hvad den med slangerne betyder... :oops: :oops: - det skal du nok tale med nogle andre om :P . Jeg har kigget lidt på drømmetydning - men jeg vil ikke udlevere dig så groft - :twisted: , men jeg tror ikke det er linket om trikiner du skal tænke på i den forbindelse! God jagt - HHansen :P :P :P Stakkels fod, som har lidt under dine natlige excesser.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

begynder det da ellers at lyde interessant - og ligefrem rødmende smileyer??? Er det da virkelig så galt med mig :mrgreen: Må nok hellere selv søge lidt på drømmetydning og slanger - for jeg aner da VIRKELIG ikke hvad det handler om :oops:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

NU ved jeg hvad slangerne betyder - jeg er jo slange ifølge det der kinesiske astrologi system... Thats why :mrgreen: Har også søgt lidt på nettet - og er kommet frem til at LoneSchannons hentydninger går på den freudianske tolkning hvor enhver aflang genstand man drømmer om er et fallossymbol :lol: :oops: Så mangler jeg bare at regne sammenhængen med min fod og disse slanger ud.... :? Og når der nu er mange slanger - er det så fordi jeg får alt for lidt eller alt for meget??? :mrgreen: (og KAN man få for meget???)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Næh,nej, HHansen. Glem alt det freudianske pladder (og kineserastrologiske ditto) :roll: Din drøm var udtryk for at du trænger til at komme en tur på travbanen :P Det går jeg simpelt hen rundt og VED :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

er det bare DÉT det betyder!!!! :lol: Så må jeg jo følge det op og tage på travbanen - skal ihvertfald til ponytrav den 18/9 - min datter skal ride DM i pony monté - men kan det mon gøre det??? Mon ikke jeg også er nødt til at finde tid til at komme en tur ud og se på rigtige travheste??? :?: Oh, Lone Beck, du alvidende drømmetyder - hjælp mig!!! Holder jeg op med at drømme om slanger hvis jeg bare klapper en travhest? Eller skal jeg også spille i et par løb??? OG holder det så også op med at gøre ondt i min fod?? :mrgreen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

Ludomanen Lone har talt. Jeg vil på det kraftigste advare dig mod at lytte til hendes råd i slige anliggender - førend du har set dig om har hun lokket dig til at spille alt væk, spille på heste, der forlængst burde have været pensioneret, spille dine sko væk, sine vabler - alt. :x Lone er en af den slags mennesker, der ikke kan se et spil minestryger kl midnat uden at være tabt for omverdenen. :) Hun spiller og hun spiller og er fuldstændig ude af stand til at holde. Tydeligt er hun ude af trit med drømmetydning, psykoologi og andet der kunne forklare den menneskelige adfærd - men leder alt over - typisk for ludomanen - i sin egen ulyksalige trang til spil. :roll: Næh, min gode Hansen hold du dig hellere til Freud og vær til nytte for menneskeheden - for jeg vil da gerne kende svaret på dette yderst interessante spørgsmål du rejste, meget tidligere på dagen: kan man få for meget? :P :?: Tæm et par slanger og lad os vide. :idea:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Det er garanteret en spådrøm. :idea: Du skal simpelthen tage på travbanen, og så opdager du at der en en hest som hedder noget med slange, ´´Slangerups Condalissa´´ eller ´´Snake Beauty´´ eller noget andet slangeagtigt. Du sætter en h*** masse penge på dyret, som ingen nogensinde har hørt om før, så odds er tårnhøje. Og, Ta Daaaa, drømmen havde ret, krikken vinder, og du bliver mangemillionær. :D
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Se dét lyder som en interessant tolkning, Gunilla/Daisy...interessant OG med muligheder for forbedring af privatøkonomien! :lol: ...og ikke mindst noget SJOVERE end (og sikkert ligeså brugbart som ) Hedengangne Hr Freud's noget ensporede tolkninger. :roll: (Når det at drømme om SLANGER ifølge bemeldte Freud tyder på et problematisk forhold til det mandlige kønsorgan - Tyder det så på fortrængt angst for slanger,hvis man i ny og næ drømmer om Mandlige kønsorganer!??! :oops: )
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply