Glæselig Jul

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Glæselig Jul

Post by 99E »

Altså vi er jo slet ikke nået til maden endnu (4 timers tidsforskel...).
Men vi pakkede gaver op med Mikkels forældre via Skype (superhygge!!) - og har fået det FEDESTE gaver af dem!
Vores vidunderlige hestesitter, Dorthe, har taget hår fra vores heste med hjem til Mikkels mor, der fletter armbånd af den slags.
Og så har vi simpelthen fået hvert et armbånd med hår fra hver vores hest! :elsk:
JEG ER SÅÅÅ GLAAAAD! :kindkys:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Glæselig Jul

Post by stardancer »

Så er det trætte barn kravlet til køjs - det er hårdt at holde jul :traet: Han var træt allerede for en times tid siden men han ville altså lige bygge den lego starwars flyver færdig først :linski:

Knægten fik:
Wii nunchuck + 3 bakugan af os.
Epic Mickey 2 til Wii af Julemanden :linski:
Mal selv kop af Bessemor
Diverse lego inkl et spil (Heroica) af hhv. Farmor og Morbror :hhansen: (han hev det med på værelset før jeg nåede at se hvad han fik for ting, udover den starwars flyver han sad hernede og samlede :lol: )
En flot trøje af Farbror + kone og børn.

Jeg fik:
Gavekort til Matas af Jan. Inkl. en parfumeprøve på Lady Gaga Fame - Ih den dufter skønt!
En dug og et lækkert TripTrap skærebræt af svigermor (det var en fællesgave til Jan & jeg)

Jan fik:
Månebase Alpha serien på dvd af mig.
En bog med 2000 striber af Ingemann (dem fra Ekstrabladet) af sig selv :skoer:
Og før omtalte dug + skærebræt selvf. :linski:
/Sofie
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Glæselig Jul

Post by Godzilla »

Ok, that did it, jeg holder op med at gå på Strigler på mobilen. Denne gang har den trippelpostet, og jeg kan ikke ramme tasterne. Slut. :brok:

(det er ikke for at presse på, Helle).
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply