Sikkerhed i huset?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Sikkerhed i huset?

Post by Dorte Hansen »

aribeth wrote:Hvem var han? fandt du ud af det? hvad er der sket med ham? hvordan fik du ham til at stoppe?



Med en økse sgu da????? :lea: :lea:
Nu med køter-bande!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Sikkerhed i huset?

Post by misssophie »

han var åbenbart kun interesseret i enlige piger,- så da jeg blev kæreste med den langhårede droppede han det efter et halvt års tid.

jeg har set tossen i virkeligheden en gang han fulgte efter mig fra arbejde,- samt på en fantomtegning af ham i en artikel om en pige som han brød ind hos og voldtog. forhistorien hos hende og mig var ens med indbrud, stalking osv. han bankede gerne på hoveddøren om natten. jeg havde en massiv hoveddør og åbnede ikke.
pigen i artiklen havde en gladhoveddør,- det blev hendes ulykke
så vidt jeg ved er han aldrig blevet fanget,- så bøhtossen er stadig derude....

-det er altså sådan noget der får én til at gå med skjulte våben flere år efter...og det er efterhånden snart 20 år siden...

ps. det faldt sammen med at en galning med økse rendte rundt og bankede på hoveddørene midt om natten,- men ingen kom til skade. det er slet ikke sikkert at det er samme person som stalkeren. måske bare et pudsigt sammentræf

godnat venner,- det var denne aftens gyser,- sov godt og lad være at åbne hoveddøren hvis nogen banker på når i sover...
Misssophie
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Sikkerhed i huset?

Post by Stimata Doamna »

Sikke en historie, misssophie!

Vi gør ikke noget specielt - altså ud over at låse og sådan. Og så har vi en nabo, der hænger konstant i vinduet. Jeg er sikker på, at hun registrerer al unormal aktivitet i gaden.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Sikkerhed i huset?

Post by Pia »

Det ser ud til der var god gang i juleindbrudene igen i år, det må være topærgeligt at komme hjem til et ryddet hus :-(

Her har hundene gjort deres job og passet godt på det hele :-) De må hellere have et godt ben i dag, som tak.
Post Reply