Sikkerhed i huset?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Sikkerhed i huset?

Post by aribeth »

YRK Misssophie?!?!

Vi gør sgu ikke så meget må jeg indrømme... men har vi noget af sådan særlig værdi?!?!

Jeg er dog lidt paranoid og tager som regel bærbare og ipad med når vi skal nogen steder i juledagene fx... men ikke andre dage... hmm...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Sikkerhed i huset?

Post by Godzilla »

Jeg har haft indbrud 2 gange for mange år siden. Men tyvene havde ikke taget andet end en lighter og ledningen til en barbermaskine?

2. gang tog de al sprutten.

Jeg fjerner min PC når jeg rejser væk. Kærestens sidste nye HI-Fi-freakindkøb vil jeg nok gemme langt væk når jeg er ude juleaften så man ikke kan se det udefra. Heldigvis er der mange som komme i deres kolonihave og holder jul, så der er folk i området.

Katten bliver rasende hvis man prøver at bære hende så de lader hende nok være.

Ellers har jeg ikke så meget nogen gider at stjæle.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Sikkerhed i huset?

Post by stardancer »

Nu holder vi jul hjemme men førhen lukkede vi alle persienner og lod lyset være tændt samt tændte tv eller radio. Vi bor så på 1 sal med hoveddøren som eneste adgangsvej og det er sådan en dør med "ekstra dimser" som låser døren flere steder når man trækker håndtaget op og låser døren, så den ikke sådan lige er til at sparke op. Og her er oplyst om aftenen + folk omkring kan tydeligt se det, så det er nok ikke her en indbrudstyv vælger at forsøge sig :-)
/Sofie
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Sikkerhed i huset?

Post by BeritH »

misssophie wrote:ja, af en psykopat der kun stjal et portræt af mig... meget hyggeligt...


Var det ikke ham øksemanden, der mere eller mindre stalkede dig??

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Sikkerhed i huset?

Post by misssophie »

jo, men han fik heldigvis aldrig myrdet nogen med den økse... :vader:
Misssophie
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Sikkerhed i huset?

Post by Ane »

Jeg har stået i en stald med gentagne indbrud.. tror vi nåede op på 5 i løbet at 2 mdr. Min bil blev stjålet og jeg har haft indbrudsforsøg i en lejlighed (de forsøgte at sparke døren ind)..

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Sikkerhed i huset?

Post by Anja »

Jeg har haft indbrud i min kolonihave, aner ikke om der blev stjålet noget, men irriterende at de smadrede vinduet :brok:
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Sikkerhed i huset?

Post by BeritH »

smukke-ped wrote:Øksemanden???


Ja det er en længere historie om en øksemand, der stalkede en meget ung Misssophie, da hun boede alene i sin mormors gamle og mørke hus.

Lige til en gyserfilm :wow: :wow: :wow:

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Sikkerhed i huset?

Post by misssophie »

ja, og han ringede tit til mig, selvom jeg havde hemmeligt nummer og nåede at skifte det mange gange... han indtalte også beskeder på min tlf svarer,- men det mente politiet ikke var værd at bruge tid på, selvom jeg kunne give dem bånd fra telefonsvareren...
Misssophie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Sikkerhed i huset?

Post by aribeth »

Hvem var han? fandt du ud af det? hvad er der sket med ham? hvordan fik du ham til at stoppe?
Raxacoricofallapatorius
Post Reply