Gæt og forudsigelser 2013

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Gæt og forudsigelser 2013

Post by Godzilla »

Telepatten Clair har hvisket mig i øret at verden slet ikke går under 211212. Det er fis i en hornlygte.

Hun påstår hårdnakket at 2013 bliver er fantastisk år. Alle dårlige karmaer i hele verden bliver nulstillet så verden forandrer sig til at alle levende væsener får det lige godt og har samme muligheder i livet. Det vil endda virke fremover i al fremtid når der ingen karmaer er spm skal rodes rundt med i al evighed.

Alle religioner bliver et helt privat anliggende og får fremover ingen indflydelse på andre end dem som bekender sig til whatevertheylike.

Og så påstår konen sgu at det bliver en god sommer med sol og dejligt vejr, mwæ det kan være list svært at tro på.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Gæt og forudsigelser 2013

Post by Godzilla »

Og Hellig Hansen får tilmeldt Strigler til Tapatalk så jeg bliver fri for at rode med det her skod på telefonen. :plop:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Gæt og forudsigelser 2013

Post by annetteB »

da hun nåede til det med sommeren, da tabte hun mig godtnok, hende Clair. Dét lyder alligevel for usandsynligt!
:plop:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Gæt og forudsigelser 2013

Post by Godzilla »

Og Hellig Hansen får tilmeldt Strigler til Tapatalk så jeg bliver fri for at rode med det her skod på telefonen. :plop:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Gæt og forudsigelser 2013

Post by Intunia »

annetteB wrote:det vil tiden vise, Gunilla - men jeg havde ikke lige regnet med at der skulle ske noget i den retning igår eftermiddags uden forudgående varsel, i hvertfald!
:skoer:

Hvad mener du "uden forudgående varsel" :hhansen:
bla bla bla
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Gæt og forudsigelser 2013

Post by annetteB »

Point taken, Intunia!
:hhansen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Gæt og forudsigelser 2013

Post by Anja »

Seriously, nu er jeg bange :wow:

Jeg tør ikke forudsige noget, sidst skete det, det tør jeg ikke risikere igen :nejtak:
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Gæt og forudsigelser 2013

Post by Intunia »

Anja wrote:Seriously, nu er jeg bange :wow:

Du kan jo også bare holde benene samlet, hvis du ikke vil! :hhansen:
bla bla bla
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Gæt og forudsigelser 2013

Post by KatieKat »

Intunia, du skræmmer helt seriøst livet af mig. Og Nina også faktisk... :loneb:
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Gæt og forudsigelser 2013

Post by annetteB »

osse her. Så behøver vi i det mindste ikke at dø af skræk alene.
:hhansen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply