Mad i tv

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Mad i tv

Post by Ane »

Det er den her Pia: http://www.guardian.co.uk/lifeandstyle/ ... s-sandwich

Jeg synes Nigella og plum er lidt irriterende.. Jamie Oliver har været for meget på tv, men jeg elsker hans opskrifter og bruger tit bøgerne.

River cottage kan jeg godt lide at se og jeg var fan af den der var engang med to fede damer der kørte rundt i UK på motorcykel og lavede mad af lokale produkter..


Ramsey har jeg ikke lige noget forhold til og annemad er også lidt ligegyldig

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Mad i tv

Post by Pia »

Tak Ane! Den smider jeg lige på Mad! det er en sjov ret.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Mad i tv

Post by Ane »

og nigella lavede engang den der indbagte dybstegte marsbar... det var fandme klamt

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Mad i tv

Post by Pia »

Ane wrote:og nigella lavede engang den der indbagte dybstegte marsbar... det var fandme klamt


Tjae, jeg blev engang scoret med en opskrift på friturestegt smør :skoer: (Fik dog aldrig afprøvet om det vitterligt var så klamt, som det lød :linski: )
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Mad i tv

Post by MinnaN »

Mad "kiks" i at jeg ville lave rodfrugtsuppe, men det blev til rodfrugtmos (og lyserødt), så det blev til en art brændende kærlighed istedet.

Eller nudelret der blev til nudelsuppe...
Det blev spist det hele og ungerne er ret glade for det. Jeg har fået glæden ved at lave mad tilbage lige så stille. Det er dejligt.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Mad i tv

Post by Pia »

MinnaN wrote:Jeg har fået glæden ved at lave mad tilbage lige så stille. Det er dejligt.


:elsk:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Mad i tv

Post by aribeth »

Oh ja! De to fede damer... jeg elsker dem!

Ligesom Hairy Bikers.. nok ikke noget for Ninie :hhansen:

River Cottage er ok!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Mad i tv

Post by 99E »

Orv ja, Camilla Plum.
Hende havde jeg glemt. :mikkel:

Hendes mad kan jeg egentlig godt lide...
Og hun binder sit hår op! :mikkel:
Hygiejne? Jow, der er de der katte over det hele, og det er træls. Men ellers har jeg faktisk ikke bemærket noget.
Det siger måske mere om vores køkkenstandard her, end om Camilla Plum...

Krudt og Krydderier-serien var vi ret glade for, og det trækker op, at hun generelt bruger "meget andet end gris". Lam, fisk osv.

MinnaN wrote:Jeg har fået glæden ved at lave mad tilbage lige så stille. Det er dejligt.

:jeanie: Godt!
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Mad i tv

Post by aribeth »

Gris er fantastisk! Jeg ved godt det er umoderne og folk siger de ikke kan lide smagen, men jeg tror lidt det er fordi det er sådan ikke smart nok at spise gris... eller noget...

Det handler alt sammen om tilberedning... grise er skønne dyr og de smager vidunderligt! Hvis man laver det rigtigt!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Mad i tv

Post by HeidiO »

aribeth wrote:Gris er fantastisk! Jeg ved godt det er umoderne og folk siger de ikke kan lide smagen, men jeg tror lidt det er fordi det er sådan ikke smart nok at spise gris... eller noget...

Det handler alt sammen om tilberedning... grise er skønne dyr og de smager vidunderligt! Hvis man laver det rigtigt!


:mikkel:
Jeg synes man bliver langt hurtigere træt af oksekød end svinekød.

Hairy Bikers havde jeg glemt, dem kan jeg godt lide.
Heidi
Post Reply