Mad i tv

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Mad i tv

Post by misssophie »

har åbenbart samme smag som susmh,- bortset fra dét med nak og æd...
Misssophie
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Mad i tv

Post by Felis »

Pia wrote:Det kan være Berit skrev, som hun gjorde, pga. du KUN skrev negativt, og der slet intet er du kan lide :linski:

Bare et vildt gæt.




Jamen så læser I jo ikke mine indlæg for hvad der står i dem, men kun hvad I vil havde der til at stå.

For det her opfatter jeg da ikek selv negativt:
**jo for år tilbage hvor der var en serie med en eller anden der rejste rundt i verden og lavede mad hvor han kom frem..det var sådan set ok, **
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
lisbethdue
Posts: 374
Joined: Wed 5. Mar 2008 21:53

Re: Mad i tv

Post by lisbethdue »

Anne Hjernø ønskes død herhjemme. Jeg får lyst til at splitte tv' et ad, når hun titter frem på det. Damen er ulidelig at høre på!!! Akustisk mad - WTF??!?!

Price brødrene er underholdende, men deres smør/æggeblomme/fløde mad synes jeg bliver lidt for ensformig. Jeg kan kun huske at have set ét afsnit, hvor de ikke lavede fed og bastant mad?! Det var vist med et thai tema.

Jamie Oliver laver spændende og varieret mad, og jeg bliver aldrig træt af hans fremtidig på TV. Dog kan vi blive enige om, at han er overeksponeret.

Blomsterberg synes jeg er ok.

Camilla Plum.... Don't gået me started :doed: Store kæmpepatter med klude omviklet om hovedet - jeg er sikker på, at man ikke vil kunne se om hendes mad i virkeligheden blev tilberedt i en trillebør med en skovl! Jeg synes hun er så voldsom i et køkken. Slam bam slask og bum. Æd! Sorte negle, og dyr på bordene. Føj!
Dog ved hun fantastisk meget om det mad hun tilbereder, og den viden sætter jeg pris på, at hun deler.

Gordon Ramsey - slap dog af mand!!! Hysteri!

Thomas Rode - slap dog af kælling!

River cottage - for meget efterhånden. Jeg har fattet konceptet - det keder mig at se programmerne nu. Men jeg er vild med filosofien bag, og vil ønske jeg kunne leve lidt mere som dem. Ihvertfald er jeg blevet meget inspireret.

Nigella - laver gode kager, men er lidt for.... mærkelig?!

Nak og æd -god underholdning, men lidt for mærkelig mad til min smag.

To tykke damer kan jeg ikke rigtig huske?! Andet end de kørte på MC med sidevogn.

Og jeg synes også gris er fantastisk spise :aribeth:
/Lisbeth

-----------------------------------------
Klog, klogere, klogest!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Mad i tv

Post by Godzilla »

Jeg har stadig ikke fået installeret TV i skuret, så jeg kan ikke se noget som helst.

Men NÅR jeg kan se TV er det ikke madprogrammer. Jeg synes at det vrimler med dem, eller vrimlede den gang jeg kunne se TV.

Faktisk har jeg mistet lysten til at lave mad.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Mad i tv

Post by Pia »

Øv Guilla. Vi er ellers ved at overtale Katrine til at lave sit eget tv program, med live streaming fra køkkenet :-D
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Mad i tv

Post by Godzilla »

Hvis det er Katrine der laver mad live, så vil jeg gerne se det. Måske kunne jeg få inspiration til noget jeg gad at lave.

Jeg Kan godt lide Katrines mad (jo, jeg HAR smagt den flere gange) :aribeth:

Jeg overvejer at blive vegetar. Jeg kan ikke få mig selv til at spise mishandlede dyr, og jeg har ikke rigtig råd til ordentligt kød.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Mad i tv

Post by BeritH »

Godzilla wrote:Jeg overvejer at blive vegetar. Jeg kan ikke få mig selv til at spise mishandlede dyr, og jeg har ikke rigtig råd til ordentligt kød.


Brug "vores" gårdbutik - det er ikke dyrere end supermarkedet (i nogle tilfælde er det ligefrem billigere :-))

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Mad i tv

Post by LoneR »

Jeg tror også jeg gerne ville se "Katrines køkken", hvis det var livestreaming, men ellers fatter jeg slet ikke, at folk gider at se madprogrammer - det er da dræbende kedsommeligt, at se andre lave mad i tv?
Jeg blir helt stresset af kedsomhed, hvis jeg kommer forbi en af dem i jagten p underholdende tv, efter en lang dag!
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Mad i tv

Post by LoneR »

Sylte er altså en ækel spise, selv Katrines. jeg afskyr sylte - og finker og den slags. Gys.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Mad i tv

Post by Anja »

River cottage er klart det bedste madprogram :askepot:

Anne-mad er nok favorit hade madprogrammet - jeg kan slet ikke have at hun er så amatøragtig i et køkken, hun bruger for små gryder og kan ikke håndtere en kniv.

Men jeg ser det udelukkende for at blive irriteret over hende :lea:
Post Reply