Sikken et bulder

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

Sikken et bulder

Post by Zanne (den Gamle) »

Hold da lige op for et tordenvejr, vi havde i aftes. Det er længe - længe siden, jeg har hørt så meget bulder og brag på en gang. Det hele stod i et, brag - lyn - lyn - brag - lyn - brag - brag og så lyn. Det er utrolig kræfter naturen kan lægge for dagen, bare synd der ofte er mange ødelæggelser i kølvandet. Himlen var konstant oplyst af lyn - det eneste lys vi havde indendøre var stearinlys. Strømmen røg tidligt i forløbet. Jeg kan se at andre har haft lyn og torden, for der har godt nok været gang i det. [img:5999b01eb8]http://www.dmi.dk/dmi/200509021000_cmslyntoday.jpg[/img:5999b01eb8] Er jeg den eneste der ønskede mig et gasblus i aftes og nat til tordenkaffen.
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

Post by Zanne (den Gamle) »

Iiih - hvem har stjålet mit billede :lol: Må da lige se om jeg kan finde ud af at få det ind i indlægget igen.
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Bor altid i den forkerte del af landet. :evil: :cry: Elsker tordenvejr. :D :D
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

Post by Zanne (den Gamle) »

Jeg kan godt lide tordenvejr, på afstand. Jeg kan ikke ret godt lide, at det buldrer lige omkring ørerne af mig, og jeg kan slet slet ikke lide, når det slår ned i mit hus. Det er ikke nogen udpræget rar oplevelse.
Post Reply