Hvordan man skræmmer livet af sig selv...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Hvordan man skræmmer livet af sig selv...

Post by annetteB »

Mit fotoredigeringsprogram har en "søg ansigter" feature og det trykkede jeg på for sjov, for at se om der i alle mine uredigerede billeder lå et par potentielt gode portrætfotos......hvorefter to billeder af ualmindeligt gustent udseende eksmand toner frem på skærmen.
:vader:

Jeg var faneme nær faldet baglæns ned af stolen - jeg havde ingen ide i helvede om, at jeg skulle have fotograferet ham mens jeg har haft denne PC, så HVOR kom de billeder fra, måske!?!
:-O

Mysteriet blev opklaret ved at trykke "se og rediger" - han har åbenbart siddet og surmulet i baggrunden da jeg fotograferede de nyslåede studenterpiger i foråret. Phew.
:respekt:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Hvordan man skræmmer livet af sig selv...

Post by 99E »

Sådan noget ansigtsgenkendelse kan godt være lidt sjovt...
Især når det tager fejl af folk, der ligner hinanden, men som overhovedet ikke er i familie...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Hvordan man skræmmer livet af sig selv...

Post by annetteB »

tilsyneladende ligner en dåse Somersby også et ansigt, hvis man spør redigeringsprogrammet.
:hhansen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply