Salgsheste

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Salgsheste

Post by 99E »

LittleJohn wrote:Godt jeg har denne side, ja jeg skal af med ham og det har jeg vist vidste 1 år nu, nu er min græse bare noget sit nulpunkt, tak for jere støtte og opbakning :-)

:mikkel:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
hansi
Posts: 88
Joined: Sat 4. Feb 2012 20:01

Re: Salgsheste

Post by hansi »

så var heste køb måske ikke det bedste valg lige nu, hvis en skilsmisse står for døren i det nye år.

Eller så var hestekøbet måske alligevel en god ide`, hvis det er det som kan få dig til at åbne øjnene op for hvilken mand det er du er gift med.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Salgsheste

Post by annetteB »

Ih, ped - det synes jeg er en fed service du der tilbyder!
Gid du havde haft dén for to år siden!
:elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Salgsheste

Post by LoneR »

Ja, det er sgu et godt koncept, Ped!
Det må du udvikle på - du kunne lave forskellige kort/breve i forskellige farver, som du så mod betaling kunne sende til folks ægtefæller/partnere. Brug bare kortfarverne fra fx fodbold, det forstå alle, selv de, der ikke går op i fodbold.

"Kære XX. Du har ikke opført dig ordentligt, så du modtager hermed et gult kort. Denne service er bestilt af din ægtefælle. Du har nu 2 dage til at begynde omfattende forandringer i din måde, at være nogens partner. Modtagelsen af dette kort er samtidig et varsel om, at Peds Skilsmisse-service tager hånd om jeres parforholdsssag, og vil føre den frem til den nødvendige afslutning, såfremt dette skønnes nødvendigt..
I visse tilfælde vil firmaet gøre brug af partnerskabet med firmaet: " Bølle-tæv til ægtefæller".
Der kan ikke klages, eller ankes i disse sager, men du er altid velkommen til selv at indgå en aftale med Ped´s Skilsmisse Service inc.
Med venlig hilsen"
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Salgsheste

Post by annetteB »

"Kære XX. Du har ikke opført dig ordentligt, så du modtager hermed et gult kort. Denne service er bestilt af din ægtefælle. Du har nu 2 dage til at begynde omfattende forandringer i din måde, at være nogens partner. Modtagelsen af dette kort er samtidig et varsel om, at Peds Skilsmisse-service tager hånd om jeres parforholdsssag, og vil føre den frem til den nødvendige afslutning, såfremt dette skønnes nødvendigt..
I visse tilfælde vil firmaet gøre brug af partnerskabet med firmaet: " Bølle-tæv til ægtefæller".
Der kan ikke klages, eller ankes i disse sager, men du er altid velkommen til selv at indgå en aftale med Ped´s Skilsmisse Service inc.
Med venlig hilsen"


:viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben:

Det kunne blive en god virksomhed.

Lad mig bare få lov til at begynde her med denne her sag.......hvad siger du.....skal vi gøre alvor af det?

Er faneme snart helt trist over, at jeg ikke længere er gift - du kunne have fået lov at øve dig på mit ægteskab!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

Re: Salgsheste

Post by LittleJohn »

Hé Je ped, det kommer helt af sig selv når han opdager hesten. Jeg kan virkelig bare ikke se hvorfor jeg ikke må løbe denne hest, når han bare køber løs, og han kunne jo se hvor meget jeg mangler ham.

Skilsmissen kommer KUN pga hestekøbet og fordi han er så egocentreret.

Ped vi venter lige 6 måneder, så opretter din din virksomhed og jeg er den første på banen :-) :-)
Find mig p
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Salgsheste

Post by Pia »

smukke-ped wrote:Er din mand tankelæser? Skal dit brugen løs fortælle ham at du mangler ham?

Det tror jeg ikke virker.

Du må sige det til ham. Og ikke ved at købe en hest.



True...

Min ponyhest er kommet i dag, han er lige så fantastisk smuk og dejlig, som jeg huskede ham fra den dag jeg var ude at se ham :-)

Nøj, jeg glæder mig, til at komme i gang med ham :jeanie:
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Salgsheste

Post by misssophie »

jeg læser det som at det er hesten hun mangler og ikke manden...

hvilket lyder meget forståeligt i mine ørerer...
Misssophie
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

Re: Salgsheste

Post by LittleJohn »

Ped, hesten manglede jeg :-) og manden kender godt mine følelser for hesten, men var ligeglad.

Manden ved også godt at jeg elsker ham, men det er svært at vise ham, når han er så følelseskold
Find mig p
Post Reply