December

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: December

Post by udlandet »

annetteB wrote:jeg fik en acontoudbetaling idag - på 2000.
Så klarer vi os lidt igen :)
:fest:
Idag först, det har ikke väret sjovt, håber det går i orden inden du starter på arbejde igen :plop:

Idag har jeg en god ven fra KBH på besøg. Vi holder efterjul og skal spise and og ris ala mande
:aribeth:
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: December

Post by stardancer »

Jeg har også shoppet idag (igår :skoer: ) men kun på nettet og da jeg er lidt næring har jeg benyttet mig af en del rabatkoder, så jeg har sparet en hel del på tingene :hhansen:

Og så er det imorgen jeg går ned og melder mig ind i http://nyform-korsoer.dk/nfk/ :mikkel:
Og da jeg alligevel skal på apoteket efter min medicin så vil jeg gå i Føtex samtidig og se om de har flere af de billige løbesko, og herre t-shirts - gider ikke investere i noget hammerdyrt træningstøj til at starte med for det er ikke til at finde eller for den sags skyld betale sig fra i min størrelse :ehj: SÅ, billige føtex-sko og 2-3 par herre t-shirts til 25 kr stk og mine gamle leggings må være fint her i starten :linski:

Der er INGEN undskyldning for ikke at gøre det, det ligger 2 min gang herfra og koster kun 189 kr om måneden, så kommer jeg ikke afsted er det KUN pga DOVENSKAB! :mettebo:
/Sofie
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: December

Post by 99E »

stardancer wrote:Og så er det imorgen jeg går ned og melder mig ind i http://nyform-korsoer.dk/nfk/ :mikkel:
Og da jeg alligevel skal på apoteket efter min medicin så vil jeg gå i Føtex samtidig og se om de har flere af de billige løbesko, og herre t-shirts - gider ikke investere i noget hammerdyrt træningstøj til at starte med for det er ikke til at finde eller for den sags skyld betale sig fra i min størrelse :ehj: SÅ, billige føtex-sko og 2-3 par herre t-shirts til 25 kr stk og mine gamle leggings må være fint her i starten :linski:

I virkeligheden er du lige nu sikkert for stor og tung til, dine led har godt af, du løber - så det er sikkert ikke engang vigtigt, det er gode løbesko.
Eller at det er løbesko.

Min løbe-kæphest er, at man skal passe på med at løbe med hællanding, hvis man har bare den mindste smule problemer med leddene - men at man i stedet skal lære sig Pose running, chi running eller "barfodsløb", fx fra http://posemand.dk - så behøver man heller ikke dyre løbesko.

Hvis du en dag når til at skulle noget med løb og hop, så er en god sports-BH selvfølgelig sagen.
Jeg har gode erfaringer med at handle her:
http://wondersport.dk/sportsbh.html

Svedtransporterende løbetøj eller træningstøj er "nice to have".
Reelt er det kun "need to have" hvis man løber udenfor i koldt vejr - det er nasty og klamt at løbe i fugtigt eller vådt tøj i "almindelige, danske temperaturer", men det er no go i -10 grader...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: December

Post by stardancer »

99E wrote:
stardancer wrote:Og så er det imorgen jeg går ned og melder mig ind i http://nyform-korsoer.dk/nfk/ :mikkel:
Og da jeg alligevel skal på apoteket efter min medicin så vil jeg gå i Føtex samtidig og se om de har flere af de billige løbesko, og herre t-shirts - gider ikke investere i noget hammerdyrt træningstøj til at starte med for det er ikke til at finde eller for den sags skyld betale sig fra i min størrelse :ehj: SÅ, billige føtex-sko og 2-3 par herre t-shirts til 25 kr stk og mine gamle leggings må være fint her i starten :linski:

I virkeligheden er du lige nu sikkert for stor og tung til, dine led har godt af, du løber - så det er sikkert ikke engang vigtigt, det er gode løbesko.
Eller at det er løbesko.

Min løbe-kæphest er, at man skal passe på med at løbe med hællanding, hvis man har bare den mindste smule problemer med leddene - men at man i stedet skal lære sig Pose running, chi running eller "barfodsløb", fx fra http://posemand.dk - så behøver man heller ikke dyre løbesko.

Hvis du en dag når til at skulle noget med løb og hop, så er en god sports-BH selvfølgelig sagen.
Jeg har gode erfaringer med at handle her:
http://wondersport.dk/sportsbh.html

Svedtransporterende løbetøj eller træningstøj er "nice to have".
Reelt er det kun "need to have" hvis man løber udenfor i koldt vejr - det er nasty og klamt at løbe i fugtigt eller vådt tøj i "almindelige, danske temperaturer", men det er no go i -10 grader...


Skal slet ikke løbe, da det er cirkeltræning og jeg starter max med crosstrainer og motionscykel :linski: Er jo slet ikke vant til træning så lægger forsigtigt ud :-) Så det bliver bare de billigste "kondisko" jeg kan finde :)

Og ja, jeg skal have en god sports bh men det må vente til der kommer børnepenge, for jeg har altså ikke de 400-450 kr sådan en fætter koster - jeg har en STOR barm, så regner med at købe sådan en schock absorber, den sku være god til de store barme :askepot: Men indtil da så har jeg da en enkelt bh som egt. minder lidt om en sports bh og som stramme sagerne godt ind så den bruger jeg nok bare i starten :-)
/Sofie
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: December

Post by stardancer »

Sko er købt, 2 stk t-shirts er købt , var forbi motionscentret men de hørte desværre ikke at jeg ringede og bankede på - man kan ikke bare gå ind udenfor bemandingstid, selvom der er åbent da man skal bruge en polet man køber ved indmeldelse. Men nu har jeg ringet til dem og aftalt jeg kommer forbi og melder mig ind på onsdag når der igen er bemanding :askepot:

Seee mine fine nye kondisko, som jeg vil gå til de næste par dage herhjemme :heidio:

Image
/Sofie
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: December

Post by Frieser9460 »

Man skulle ikke tro, at man kunne få stress af at holde ferie... men det er lige før, det er tilfældet for mig. :lol:

Det har indtil videre været en travl, men dejlig juleferie... og i aften skal Bo og jeg ind og se "Life of Pi" i biografen. Yay, jeg glæder mig!! :jeanie:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: December

Post by Godzilla »

Har ryddet op og gjort rent i hytten. Nu må vi se hvor længe det holder. Indtil videre sover kæresten, han har det vist ikke ret godt, så bliver her ikke rodet så længe. :jeanie:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: December

Post by MinnaN »

Jeg har mistet stemmen. Absolut ingen stemmepragt og det gør ondt bare at trække vejret.
I am not amused. :brok: :brok: :brok:

Dagen har stået på the med honning i rå mængder. Jeg kan ihvertfald summe som en bi. Stikke gør jeg sgu nok også.

Jeg har den sygeste lyst til at løbe. Elsker mine five fingers/barfods løbesko. Ingen smerter i hofter, knæ eller ankler og min tider er væsentligt forbedrede efter jeg begyndte at løbe med dem.
Vejret indbyder til det og jeg er bare i min sofa/seng og drikker the.

Okay, jeg har så lavet mad med mindste kid. Eminent god måde at lokke ham til at smage på nye råvarer og spise maden efterfølgende, så det tror jeg bliver en vane fremover med ham i køkkenet.

Nu vil jeg sove. Er træt med træt på.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: December

Post by Glory »

Jeg savner noget så grusomt at løbe - men mit ene knæ kan vist desværre bare ikke holde til det :nej:

Vi har været hos min mor idag - Tage skulle introduceres for hendes lille tæppetisser-hundehvalp.
Jeg var lidt betænkelig ved, om han nu kunne kende forskel på den og så en rotte, for ellers ville den sandsynligvis få en ret kort karriere som pensionist hund den lille stakkel.
Men han ER bare godheden selv Tage-mandsen, og der var slet ingen problemer.
Det er satme ikke selvtillid den mangler det lille skravl - den er ikke større end Tage´s hoved, men det holdt den ikke tilbage for nærmest at kaste sig over ham.
Ihvertfald lige indtil han rejste sig op i sin fulde højde, så var han alligevel så overvældende, at den skyndte sig at pile ind under gyngestolen :hhansen:
Så snart han lagde sig ned, så var den vældig kry igen :lol:
De er nu kære sådan nogle hundehvalpe....selv tæppetisser-hundehvalpe.
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: December

Post by annetteB »

er mæt. meget meget mæt.
Har lige spist på min øjeblikkelige yndlingsrestaurant (og det er et øjeblik, som har stået på i nogen tid nu) med en god ven, som endda insisterede på at betale.
Uhm, venner. Uhm, cookie skillet.
:elsk: -cookie
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply