December

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: December

Post by misssophie »

har fået lidt tilbagefald med ondt i halsen og snot i hovedet

-men glæder mig til at hestemassøren kommer idag
Misssophie
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: December

Post by annetteB »

overvejer om det alligevel er muligt, at jeg på et tidspunkt vil blive sulten igen?
:aribeth:

Det må i så fald gerne blive i aften, hvor jeg skal til min gode venindes 50års fødselsdag.
Newyorker-style.
Glæder mig!
:fest:

Dagens tanke: På nøjagtivt HVOR mange områder er det muligt for eet menneske alene at tage fejl?
:skoer:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: December

Post by HHansen »

annetteB wrote:Dagens tanke: På nøjagtivt HVOR mange områder er det muligt for eet menneske alene at tage fejl?
:skoer:


Formentlig på lige så mange områder som der findes?? :hhansen:
og dét er mange! :peg:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: December

Post by Pia »

Hjemme efter et par fantastiske dage i KBH. Der var dælme nogle gode tilbud rundt omkring!
Vi fik også storshoppet i Torvehallerne, sikke et madmekka, det er ikke sidste gang vi handler dér.

I dag står den på kaffe, nedtagning af juledims, jeg skal smide et par heste i trailer, og så slutter vi dagen hos egen pony + middag på SB. Det er vist lige til at klare.

Nåe ja, jeg er vist nok kommet til at lave en aftale om en meget smuk palominoislænder, som vi liiige skal se lidt nærmere på. Den lyder som den helt rigtige til Signe. Det griber om sig med de ponyer!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: December

Post by annetteB »

Formentlig på lige så mange områder som der findes??
og dét er mange!


Ja!
Men det er alligevel imponerende at se noget nær dem alle ALLE linet op i een mail.
:respekt:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: December

Post by HHansen »

annetteB wrote:
Formentlig på lige så mange områder som der findes??
og dét er mange!


Ja!
Men det er alligevel imponerende at se noget nær dem alle ALLE linet op i een mail.
:respekt:


Der er nogen mennesker der bare kan dét der :viben:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: December

Post by annetteB »

Skal vi ikke høre om det?


Jeg skal først lige selv være færdig med at undre mig......det kan godt tage lidt tid, tror jeg!
-poogift
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: December

Post by udlandet »

annetteB wrote:overvejer om det alligevel er muligt, at jeg på et tidspunkt vil blive sulten igen?
:aribeth:

Det må i så fald gerne blive i aften, hvor jeg skal til min gode venindes 50års fødselsdag.
Newyorker-style.
Glæder mig!
:fest:

Dagens tanke: På nøjagtivt HVOR mange områder er det muligt for eet menneske alene at tage fejl?
:skoer:

Tror det er ubegränset. Mange mennesker vil bare misforstå alt hvad man siger og gör!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: December

Post by BeritH »

stardancer wrote:Jeg har også shoppet idag (igår :skoer: ) men kun på nettet og da jeg er lidt næring har jeg benyttet mig af en del rabatkoder, så jeg har sparet en hel del på tingene :hhansen:

Og så er det imorgen jeg går ned og melder mig ind i http://nyform-korsoer.dk/nfk/ :mikkel:
Og da jeg alligevel skal på apoteket efter min medicin så vil jeg gå i Føtex samtidig og se om de har flere af de billige løbesko, og herre t-shirts - gider ikke investere i noget hammerdyrt træningstøj til at starte med for det er ikke til at finde eller for den sags skyld betale sig fra i min størrelse :ehj: SÅ, billige føtex-sko og 2-3 par herre t-shirts til 25 kr stk og mine gamle leggings må være fint her i starten :linski:

Der er INGEN undskyldning for ikke at gøre det, det ligger 2 min gang herfra og koster kun 189 kr om måneden, så kommer jeg ikke afsted er det KUN pga DOVENSKAB! :mettebo:


Held og lykke med træningen, og lov mig så at, når du starter på noget, der kræver at du letter fra jorden (løb, hop, aerobics etc) at du køber nogle ordentlige sko. Det er bare noget du ikke må spare på.

Jeg ville aldrig aldrig aldrig (som i ALDRIG) nogensinde lave den form for træning i sko uden affjedring. Du har behov for en kombination af affjedring og samtidig stabilitet i sålen. Og det der med barfodssko, ja der er sikkert mange der kan bruge dem. Men til dårlige led er det sgu at spille hasard med helbredet - tag det fra en med temmeligt dårlige knæ.

Jeg håber du bliver glad for træningen, og at du har gode instruktører til at hjælpe dig igang.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: December

Post by 99E »

BeritH wrote:'Jeg ville aldrig aldrig aldrig (som i ALDRIG) nogensinde lave den form for træning i sko uden affjedring. Du har behov for en kombination af affjedring og samtidig stabilitet i sålen. Og det der med barfodssko, ja der er sikkert mange der kan bruge dem. Men til dårlige led er det sgu at spille hasard med helbredet - tag det fra en med temmeligt dårlige knæ.

Det er jo så det, der er delte meninger om...
Men det er helt sikkert "nemmere" at løbe i "almindelige løbesko" fordi man så ikke behøver tænke, men bare kan trampe af sted.
Barfodssko kræver løbeTEKNIK for hvert eneste skridt.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply