December

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: December

Post by annetteB »

er nu meget, meget fuld. Har gjort alt hvad man skal, når man er meget meget fuld...pånær to ting:
1) fortalt alle mennesker i verden, at jeg elsker dem
2)fortalt alle de par jeg kender, at de er NØDT TIL at blive sammen resten af deres liv.
3)sendt fulde, kærlige og pinlige sms til alle mennesker i Verden....undtagen jer strigler: I må læse det herinde!

mangler derfor bare at udføre følgende handlinger:
a)at kaste op på nogens sko
b) at tæve Torben med et baseball bat-

Nogen, der gider udføre de sidste to handlinger for mig?
For jeg vil meget meget gerne være fri...
:respekt:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: December

Post by BeritH »

99E wrote:
BeritH wrote:'Jeg ville aldrig aldrig aldrig (som i ALDRIG) nogensinde lave den form for træning i sko uden affjedring. Du har behov for en kombination af affjedring og samtidig stabilitet i sålen. Og det der med barfodssko, ja der er sikkert mange der kan bruge dem. Men til dårlige led er det sgu at spille hasard med helbredet - tag det fra en med temmeligt dårlige knæ.

Det er jo så det, der er delte meninger om...
Men det er helt sikkert "nemmere" at løbe i "almindelige løbesko" fordi man så ikke behøver tænke, men bare kan trampe af sted.
Barfodssko kræver løbeTEKNIK for hvert eneste skridt.


Ja løbeteknik som i at løbe på tæerne, hvilket vist ikke er helt naturligt, og i øvrigt bare lægger belastningen på anklen i stedet.

Samtidig har rigtig mange overvægtige eller midaldrende mennesker nedsunkne forfodsknogler. Og hvis det er tilfældet, så er løb på tæerne no-go.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: December

Post by Mia »

Sidder i London i et mørkt hotelværelse, kæresten snorker højlydt, men nænner( staves det sådan?) ikke at vække ham, i går var han ramt af influenza.

Så vil finde et godt marked herovre tror jeg, lidt shopping skal der vel til :heidio:
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: December

Post by 99E »

BeritH wrote:Ja løbeteknik som i at løbe på tæerne

Nej.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: December

Post by Lena »

smukke-ped wrote:
annetteB wrote:er nu meget, meget fuld. Har gjort alt hvad man skal, når man er meget meget fuld...pånær to ting:
1) fortalt alle mennesker i verden, at jeg elsker dem
2)fortalt alle de par jeg kender, at de er NØDT TIL at blive sammen resten af deres liv.
3)sendt fulde, kærlige og pinlige sms til alle mennesker i Verden....undtagen jer strigler: I må læse det herinde!

mangler derfor bare at udføre følgende handlinger:
a)at kaste op på nogens sko
b) at tæve Torben med et baseball bat-

Nogen, der gider udføre de sidste to handlinger for mig?
For jeg vil meget meget gerne være fri...
:respekt:


Hvis jeg tæller på mine fingre så synes jeg at der er en mere end to. Er det så ikke 3?



Jeg tror at det er a og b, som hun ikke har udført........... og som hun vil lokke andre til.......... :hhansen:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: December

Post by annetteB »

nemlig. Lena har fat i den rigtige ende.
Har stadig ikke gjort nogen af delene og nu gider jeg heller ikke. Har danset så meget at jeg har blå mærker under hælene.
:jeanie:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: December

Post by HeidiO »

Har lige lavet citronfromage til i aften, og gjort dagens gode gerning, nemlig at lave nok til at mine forældre også kan hente en skål fromage til deres dessert. Det bragte lykke :elsk:
Heidi
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: December

Post by BeritH »

Har lige lavet ismasse til 3 slags is. Nu skal det lige køle af, og så skal det fryses ind.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: December

Post by misssophie »

jaaaaa! glæder mig til hjemmelavet is!!!
Misssophie
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: December

Post by udlandet »

Så er jeg ved at väre klar med maden, YES. Men jeg er jo nok nödt til at rydde op også, ÖV
Post Reply