December

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: December

Post by udlandet »

Lena wrote:Mine unger skulle lave brunede kartofler........ Dét resulterede i karamel og eksploderede kartofler overalt i kollegiekøkkenet. Heldigvis nåede de i flyverskjul inden nogen af dem blev ramt af det kogende sukker......

Konklusion: kartofler er farlig skyts!!!

:hhansen:

Jeg kan se dine unger kaste sig ned på gulvet :viben: Ja, der skal da vist väre advarsel på poserne!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: December

Post by Frieser9460 »

Uf, sådan nogle brune kartofler kan eksplodere noget så frygteligt!! :wow: Godt, børnene nåede at komme i flyverskjul...

Her havde vi en ualmindeligt stille og rolig nytårsaften... Torsken her kom i sidste øjeblik i tanke om, at hun havde glemt at bage de der æbleskiver til nytårsdag, hvor der skulle komme gæster til frokost og eftermiddagskaffe + æbleskiver, så det gik jeg i gang med kl. 18. Resultat? Tjoh... vi kom først til at spise aftensmad kl. 20. Men det var så til gengæld også værd at vente på... MUMS sådan noget guanaco-kød smager godt!!! :aribeth: Det bliver i hvert fald ikke sidste gang, vi skal have sådan en steg... og så med sådan et glas rigtig god, lidt krydret rødvin til. Nå ja... og så var der is til dessert, selvfølgelig.

Efter maden stod programmet på "En Kongelig Affære", og så var det tid til at sætte musik på til hund og marsvin og så skåle nytåret ind, hvorefter Bo gik i stalden med hø osv. til hestene, mesn det værste fyrværkeri blev fyret af. Til sidst hyggede vi os lidt med resterne af champagnen og kransekagen, inden vi gik i seng.

I går var der så nytårsfrokost og hygge med min mor... og i dag kalder hverdagen igen. ØØØØØØØØØVV!! Jeg kunne ellers godt have brugt et par dage ekstra til at slappe af i. Nu var jeg jo endelig nået så langt, at jeg havde TID til at slappe af... altså bortset lige fra, at jeg skulle på arbejde igen.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply