December

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: December

Post by HHansen »

December lakker mod enden - sammen med året..

I dag skal jeg afpynte juletræet, lave 4 kg pulled pork til ældste søn og en flok af hans kammerater, begynde at lave is til nytårsaften - og sikkert 100 ting mere.
Jeg ville gerne ud og købe vandrestøvler for de penge jeg fik i julegave - men det bliver nok ikke i dag, for jeg kan ikke bestemme mig for om jeg skal købe et par ecco eller et par "rigtige" støvler i spejdersport eller en jagtbutik... Jeg skal næsten udelukkende bruge dem til hundetræning.. så vandtæthed og lethed er et must!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: December

Post by BeritH »

Føj for fanden. Jeg har været på arbejde i dag - og tidligt fordi vi skulle have revision i forbindelse med den årlige lageroptælling. Jeg skulle allerede op kl. 6 og møde kl. 7 (nå ja - jeg mødte så først 7.20, men revisorerne fik deres materiale i går aftes).

Jeg fungerer bare ikke på den tid af morgenen, og glemte da også min taske herhjemme, så jeg var uden penge, kørekort etc.

Nu sidder jeg hjemme og arbejder, men det bliver ikke så længe før jeg holder nytår.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: December

Post by udlandet »

annetteB wrote:tak til 3F, som ikke har udbetalt dagpenge til mig.
Det bliver sjov at skulle komme gennem dagene indtil d første for 130 kr. Med tre børn i huset.
-poogift

Jeg har tänkt meget på dig, er det gået i orden med dagpengene?
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: December

Post by Pia »

I dag skal vi spise hos Pricerne, jeg er spændt på om maden er så god, som den ser ud. Jeg kan frygte den er blevet lidt samlebåndsagtig og mangler 'kærlighed', når den sådan skal produceres til en restaurant. Menukortet ser dog fint ud, og selskabet er i top, så det skal nok blive en skøn aften :-)

Ellers skal vi vist bare ose lidt rundt i Byen, se om der er nogle gode tilbud eller more os over de som ræser rundt efter dem :hhansen: vi skal heldigvis ikke nå noget. Måske lige få afleveret et par julegaver fra firmaet, som vi ikke nåede inden jul :anonym: *ups*

I morgen skal vi se Life of Pi, den glæder jeg mig til, har hørt at filmen i sig selv ikke er fantastisk, men at billederne skulle være smukke.

God weekend derude.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: December

Post by aribeth »

Endelig er julen overstået.

Jeg skal altså have regnet ud hvad jeg laver af mad til nytårsaften.... bop bop... tænke tænke...
Måske skulle jeg købe et stykke godt oksefilet og så skære bøffer af det i den størrelse som folk nu ønsker, stege dem som folk nu ønsker, lave hjemmegjorte fritter og bearnaise til?!

Max og jeg har bagt en lækker lækker blød og svampet chokoladekage, pyntet den med glasur og krymmel og lys og synget fødselsdagssang ... og nu spiser vi den :hhansen:
Raxacoricofallapatorius
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: December

Post by udlandet »

Syg syg syg :brok: Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har väret så syg, så mit skumle värtshus med min veninde i aften er aflyst. Har en halvmalet stue, er bare nödt til at male färdigt. Manden er også syg, i hans arbejdsuge, han er IKKE glad! Nytårsfest på mandag, kan slet ikke overskue det.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: December

Post by annetteB »

jeg fik en acontoudbetaling idag - på 2000.
Så klarer vi os lidt igen :)
:fest:


Idag har jeg en god ven fra KBH på besøg. Vi holder efterjul og skal spise and og ris ala mande
:aribeth:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
lisbethdue
Posts: 374
Joined: Wed 5. Mar 2008 21:53

Re: December

Post by lisbethdue »

Nøj, jeg kunne også godt spise en ordentlig portion ris a la mande. Jeg har kun fået én portion af det her i decemeber -poogift Det er afgjort for lidt!!!

Solstrålen og jeg er alene hjemme til søndag, så jeg tror vi skal have ris a la mande imorgen. Måske til morgen mad?? Jeg sætter lige ris over nu :jeanie:
/Lisbeth

-----------------------------------------
Klog, klogere, klogest!
lisbethdue
Posts: 374
Joined: Wed 5. Mar 2008 21:53

Re: December

Post by lisbethdue »

Hov status glemte jeg. Fredag fra helvede er snart overstået - barnet prøver at sove fra sin feber, faderen er i Sverige og prøve at skyde vores nytårssteg og jeg sidder her og leder efter et par fede biler støvler på nettet....
/Lisbeth

-----------------------------------------
Klog, klogere, klogest!
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: December

Post by Annemaja »

Vi har sovet, luftet hundene, sørget for hestene, sovet mere , ligget meget i arm og sovet endnu mere. Til sidst har vi købt nye grimer til hestene og ting til hundene - spist sushi på en restaurant og stener nu igen..... og overvejer nytårsaften....... :wow: Voldsomt sløv dag... :wow:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Post Reply