julebøger

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

julebøger

Post by sinesmølf »

nu er det jo snart jul også skal der gives bøger og læses bøger :elsk:

sidste år fik min bedste far brobyggerne, er der nogen der har læst forsættelsen Dandy? er den ligeså god?

Hvilken bog skal jeg give min bror, som kun læser de bøger han får af mig i julegave?
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: julebøger

Post by Stimata Doamna »

Er fortsættelsen til Brobyggerne udkommet? Av, den nyhed var gået min næse forbi (jeg er sikkert optaget af noget andet). Den må fluks sættes på ønskesedlen...

Hvad med Ken Folletts Giganternes fald og Verdens vinter?
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: julebøger

Post by Ane »

Slagetebænk Dybbøl - hvis din bror er til krigshistorie.. den skulle være rigtig god

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: julebøger

Post by annetteB »

jeg synes at alle mennesker skal læse Timetravellers Wife af Audrey Niffenegger, hvadenten de har ønsket sig den eller ej.
(og så skal nogen tage sig sammen og opfinde spillet "Capitalist Mindfuck" så man kan få lov at spille det i virkeligheden uden SELV at være nødt til at opfinde det ud fra de få hints der gives i bogen! :ide:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply