billeder: tilridning

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: billeder: tilridning

Post by Frieser9460 »

Hvor ser det dejlig roligt og fredsommeligt... men jeg synes godt nok, det er groft, at du sådan spiser hestens gulerod... skam dig! :mettebo:

Jeg troede ellers, det var hesten, og ikke dig, der skulle have godbidder... :lea:

Sk*de smart med sådan en skammel, i øvrigt. Det er da sådan en, jeg skal have i brug til Stuntman, så det er lettere for mig at lægge mig henover ryggen på ham!! :jeanie:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: billeder: tilridning

Post by Ane »

Tak for roserne. :elsk:

Frieser: Ja en god høj, stabil skammel er guld. Både under tilridning og ved almindelig opstigning.

Heidi - jeg føler mig så heldig at jeg fandt den hest. Det var netop et billede af hende til dyrskue, hvor hun gik afsted i virvaret og så helt afslappet ud, der gjorde at jeg måtteop og se på hende :-)

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: billeder: tilridning

Post by Lena »

Det ser hyggeligt ud......
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: billeder: tilridning

Post by Anja »

Hun er sød, jeg glæder mig til at se hende om sommeren efter du har retdet et stykke tid, hun ser jo super feminin ud på kåringsbillederne :-)
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: billeder: tilridning

Post by Ane »

Jeg har for en gangs skyld husket at tage lidt video og billeder inden jeg begynder at træne.. glæder mig til at holde øje med udviklingen. Red alene på banen i dag ..:elsk:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: billeder: tilridning

Post by misssophie »

hvor er det bare fedt når det går godt!

godt gået
Misssophie
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: billeder: tilridning

Post by udlandet »

Dejligt at se en hest uden alt muligt dillerdaller på! En tante skammel er en god opfindelse.
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: billeder: tilridning

Post by Glory »

Det ser sgu´ godt (og hestevenligt) ud :askepot:

Jeg er også begyndt at vænne John til en tanteskammel - han ender vist over den størrelse, hvor jeg kan komme op uden, så det kan vi lige så godt få på plads først som sidst :linski:
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: billeder: tilridning

Post by Ane »

Image

Regina nu med sadel.. lidt for meget fart på, og hun arbejder ikke korrekt, men sød ser hun ud :elsk:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: billeder: tilridning

Post by mathea »

Dejlige tilgang, dejlige billeder og SUPER dejlig hest :elsk:

Pænt af dig at bide guleroden over for hende :lea: :lea:
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
Post Reply