billeder: tilridning

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: billeder: tilridning

Post by Pia »

Hun ser rigtig dejlig og sød ud.
Jeg skulle ellers lige til at høre om der ikke snart kom en opfølgning, men der var du så hurtigst!

Er der nogen forandring med Pixi, eller er det for tidligt at sige? (Mht. minisken)
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: billeder: tilridning

Post by Ane »

Jeg har ikke tjekket Pixi i longen (det er der jeg kan se om hun stadig er halt), der er så lang tid til hun kan være i orden at jeg ikke synes det er relevant. Men jeg kan mærke på hende at det bliver bedre. Hun er mere villig til at løfte det modsatte ben når jeg skal rense hove og hviler ikke så ofte på det højre, syge, ben.

Mathea kommer i weekenden og hjælper os i gang med trav i longen :elsk:. Jeg tror sagtens jeg kunne trave på banen alene, men i longen er både Regina og jeg helt fri for at styre og det giver lidt mere ro.

Regina er simpelthen så lydhør at det er helt vildt.. hun er så opmærksom på mig, og stadig meget rolig. Hun lærer hurtigt og er stadig helt med på legen.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: billeder: tilridning

Post by Pia »

Ane wrote:.

Regina er simpelthen så lydhør at det er helt vildt.. hun er så opmærksom på mig, og stadig meget rolig. Hun lærer hurtigt og er stadig helt med på legen.


Hun bliver jo også trænet på en måde, så hun ved hvad der forventes af hende, det skal man dælme ikke undervurdere.

Nøj, hvor hører man ofte om frække heste, eller heste der "keder" sig og derfor laver "numre".
*Yadrrrks*

Heldige Regina!
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: billeder: tilridning

Post by Ane »

jo.. jeg takker for rosen, men hun har også et virkeligt godt temperament.. jeg er ikke så dygtig at jeg kan uanset hestens temperament :-)

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: billeder: tilridning

Post by Ane »

nå - jeg havde ellers noget video af Regina - men det kan jeg ikke poste.. kan jeg?

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Post Reply