Jeg har brug for indput

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Jeg har brug for indput

Post by Frieser9460 »

Altså for mig er det umiddelbart hip som hap, om der er en decideret webshop, eller om jeg skal afgive bestilling via opkald eller e-mail... Men det er alfa og omega, at jeg kan se priserne på de varer, jeg overvejer at bestille. Det er simpelthen for pinligt at skulle ringe og spørge og så måske være nødt til at sige "nej tak", fordi det koster mere, end man regnede med/har råd til. Så en vejledende pris (jeg ved godt, at det er svært at sætte nøjagtig pris på noget, der er speciallavet) med billedeksempler på nogle af de ting, du har lavet, vil helt klart været en god idé. :-)
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Jeg har brug for indput

Post by 99E »

For det første har jeg det ikke engang godt med at ringe til "ikke-fremmede" - så at ringe til en ukendt butikslæderejerperson er i sig selv træls at "være nødt til".

For det andet synes jeg det er rigtig træls at være nødt til at ringe op og spilde nogens tid - bare for at måtte sige "Uargh! Nej tak, det har jeg slet ikke råd til!!" - netop som Louise siger.
Nogle vejledende priser kunne være rare for sådan en som mig - så har jeg en IDE om, om det er til at skrabe sammen til, eller om det er noget med at spare op i tusind år...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Re: Jeg har brug for indput

Post by Kokjo »

Aaah på den måde :)

Jeg skulle bare forstå hvad du mente. Det giver meget god mening eftersom jeg hovedsaligt modtager emails frem for telefonopkald, jeg har bare ikke tænkt det fra den vinkel før.
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Jeg har brug for indput

Post by xtiny »

Jeg har det sådan, at hvis der ikke er pris på ting- så er de for dyre!
Jeg foretrækker, der er transparens helt i gennem. Hvis man så vil bestille specialsyet, ja så kan man gribe knoglen/maile. Jeg ville også være mere tryg, hvis betalingsmåden er tydelig og ikke mindst sikker!
(Siden min mand måtte have et nyt VISA/Dankort, da det blev brugt i USA samtidig med, han brugte det i Bogense. VISA er noget skrammel med sikkerhed... + det kan kun være "fisket" i en netbutik- dog i udlandet. Men regningen på 20.000 kr hang banken så på- eller VISA.)
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Re: Jeg har brug for indput

Post by Kokjo »

Jeg har simpelthen forsynet mig med bøger og coaching, og inden længe er vores webshop i gang :D

Tak for mening.
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: Jeg har brug for indput

Post by mathea »

helt klart webshop - jeg orker faktisk ikke rigtigt at handle steder hvor jeg skal lave bankoverførsel - det er meget nemmere at sidde og fyre kortoplysningerne af.

Held og lykke med butikken :-)
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Re: Jeg har brug for indput

Post by Kokjo »

Ved i hvad....

Nu er shoppen simpelthen lanceret :june: Det har været utroligt spændende at prøve at bygge sådan en shop, især er jeg stolt over kun 1 lille korrektion i forbindelse med godkendelse af NETS, for der er sørme mange ting at tænke på, når man sådan skal tage imod kreditkort...

www.trollhillfarm.eu

Der ligger en del produkter og venter i kulissen, men nu er den endelig åbnet :atengstedt:
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Jeg har brug for indput

Post by Godzilla »

Wow, det er flotte ting du laver! :katiekat:

Og en flot biks du der har fået. Tillykke med den.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Jeg har brug for indput

Post by Ane »

Et lille pip - det ville være rart hvis du under hver ting skrev hvad materialet var.. kiggede på nogle tøjler hvor du skrev at det ikke var læder, men ved andre ting stod der ikke hvad materialet var. Det kan godt være alt det andet er læder, men som kunde vil jeg gerne være 100% sikker.

Flot arbejde ellers!

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Re: Jeg har brug for indput

Post by Kokjo »

Det er rigtigt Ane, jeg har naturligvis rettet det.

Tak for det.
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
Post Reply