The hard truth (kjolebilleder - mange!)

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: The hard truth (kjolebilleder - mange!)

Post by annetteB »

jeg synes du skal tage den sorte på - og lægge den op.
Og et par maveindeholder-trusser. og ikke noget bælte.
:ide:

Og et par nye sko - dem kan kæresten forære dig, de behøver jo ikke koste en tusse for at være smarte, så det har han sikkert råd til!
:linski:

De blå er konede, dem er der ingen i verden som skal gå med.
:ond:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: The hard truth (kjolebilleder - mange!)

Post by Glory »

Jeg synes at den sorte er rigtig fin - den fremhæver dig på alle de rigtige måder, og du har altså virkelig en pæn og harmonisk krop.
Udskæringen på den sorte er iøvrigt rigtig rigtig sød.
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
AnetteA
Posts: 50
Joined: Mon 5. Apr 2010 20:26

Re: The hard truth (kjolebilleder - mange!)

Post by AnetteA »

GRØN GRØN GRØN!

De blå går slet ikke til dig ...

By the Way så er BMI sjældent særlig retvisende med hensyn til vægt og overvægt - spejlet derimod taler altid sandt!

Tror bestemt ikke at -20 kg vil klæde dig ...
// AnetteA

Her, der og alle steder ;)
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: The hard truth (kjolebilleder - mange!)

Post by xtiny »

Det brede bælte er nogo. Vælg et smalt i en kontrastfarve/metalfarve, hvis det skal være, men egentlig er bælter på kjoler ikke noget, der vil gøre noget godt for nogen. Det ser altså lidt "billigt" ud, hvis de er brede.
Den grønne er pæn, men den sorte vil nok være bedre til dig. Det er ikke kjolen, der skal se godt ud på dig, men dig, der skal se godt ud i kjolen! :peg:

Hav en god fødselsdag!
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: The hard truth (kjolebilleder - mange!)

Post by Gry »

Jeg endte sgu op med at tage den der grønne kjole på. Dens stof er super dejligt blødt, og jeg havde et stort udbrud af dum hud der gjorde jeg ikke kunne holde ud at have grovere/tungere stof på. Til gengæld var det så også så afslappet at den sorte kjole ville have været totalt overkill, og jeg ville have følt mig meget skæv i selskabet.

Jeg havde en lille sort bolerojakke på til - sådan on and off - og sådan nogle magic slim nylonstrømper. Og ja...sandaler XD The horror. Men sådan blev det. Det blev dresset op med de smukke smykker jeg fik i fødselsdagsgave af min mor. Jeg ser ret kikset ud på billederne for jeg ved aldrig hvordan jeg skal posere ordenligt, og jeg syntes hele tiden mine arme var i vejen XD

Men jeg tænkte at når I nu havde været så søde faktisk at komme med noget feedback på alle billederne, at så skulle i også se hvad det endte ud med :)

Jeg lyttede til det med bæltet og droppede det, og jeg synes det faktisk var ret pænt det look jeg fik lavet :)


ImageImageImageImageImageImage

ImageImageImageImageImageImage
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: The hard truth (kjolebilleder - mange!)

Post by stardancer »

Gry, du ser pissegodt ud, det var da et vellykket look - selv med sandaler :kindkys:

Og du skal da ikke tabe dig de der 10+ kg yderligere, medmindre da målet er at ligne de der udmagrede catwalk modeller :linski: Du er simpelthen SÅ flot med kvindelige kurver som du er nu :mikkel:
/Sofie
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: The hard truth (kjolebilleder - mange!)

Post by Gry »

Åh det bliver jeg aldrig tror jeg! Det var ren ædegilde til den fødselsdag XD

Forretten var klassisk øksekødssuppe med kød og melboller og flute til.
Hoved retten var flæskesteg med hvide og brune kartofler, sovs, surt og rødkål.
Desserten var ½ ananas med 2 kugler is og frugtsalat
Natmad, aspargessuppe med kødboller.

Det var ikke klassisk menu, men Oldemor havde selv fået lov til at sammensætte den, og hun ER bare til gammel dansk mad :) Jeg følte jeg kunne trille derfra - eller skulle trilles, i en bør XD

Kvaliteten af maden var desværre ret ringe. Jeg ved ikke om det var fordi vi blev syltet fordi der var et par andre fødselsdage eller julefrokoster der samme aften, men det var ikke fordi folk klappede over maden. Hvilket var lidt synd. Til gengæld var der så ekstremt meget af den :) Så jeg kunne få lov til at sidde og nippe langsomt til min mad, uden at det blev alt for pinligt. Det var rigtig rart :)
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: The hard truth (kjolebilleder - mange!)

Post by Gry »

Sådan er den XD

Jeg kan godt lide den. Det er jo en smagssag om man kan det :p Det er sådan en af de der specielle læbestifter der ikke kan kysses og spises af. Jeg synes det er super kikset når der sidder et par farvede krummer tilbage eller at hele bestiksættet ligner noget der har været udsat for en anti-pels-demonstration.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: The hard truth (kjolebilleder - mange!)

Post by Gry »

Aaaah.

Well...Jeg har aldrig været særlig sej til hår og make-up, så jeg tager som oftes de meget simple løsninger. Så går det i hvert fald ikke galt XD
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: The hard truth (kjolebilleder - mange!)

Post by BeritH »

Gry Gressbakken wrote:Forretten var klassisk øksekødssuppe med kød og melboller og flute til.


Øksekødssuppe - hmmmm nu ser jeg billeder på nethinden :wow: :wow:
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Post Reply