November

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

November

Post by HHansen »

det er skide koldt.. og mørkt.. og trist...

Men vi havde en gulvmand ude i morges, og han siger vores gamle gulv kan blive helt fint. Så det bliver det i næste uge :askepot:
Så nu begynder spisestuen snart at ligne en spisestue igen.

Og så har det været en trist dag - Jeg måtte lade George Clooney (marsvin) aflive :ked: Han havde en svulst der kun MÅSKE kunne fjernes.. det ville jeg ikke udsætte ham eller min pengepung for.
Det værste er at nu er Bruce Willis enemarsvin... Det er synd :graed:
Overvejer om jeg skal prøve at få en ny ven til ham - men det er nogen gange svært at få sat 2 hanner sammen når den ene er voksen.... Og ikke vant til andre end den faste makker der nu er væk.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: November

Post by nanna1979 »

HHansen wrote:det er skide koldt.. og mørkt.. og trist...

Men vi havde en gulvmand ude i morges, og han siger vores gamle gulv kan blive helt fint. Så det bliver det i næste uge :askepot:
Så nu begynder spisestuen snart at ligne en spisestue igen.

Og så har det været en trist dag - Jeg måtte lade George Clooney (marsvin) aflive :ked: Han havde en svulst der kun MÅSKE kunne fjernes.. det ville jeg ikke udsætte ham eller min pengepung for.
Det værste er at nu er Bruce Willis enemarsvin... Det er synd :graed:
Overvejer om jeg skal prøve at få en ny ven til ham - men det er nogen gange svært at få sat 2 hanner sammen når den ene er voksen.... Og ikke vant til andre end den faste makker der nu er væk.

Det gør mig ondt med muttedrengen. Hvis du får en 4 ugers hanunge, så skulle det ikke give problemer :askepot:

Jeg har selv sendt en over regnbuen i dag også :graed:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: November

Post by LoneR »

Åh ja, så er det november. Og jeg bliver stadigt mere insisterende nødt til at se mig selv i øjnene: Nå, nu er vi nået dertil. Igen! For fanden, hvad er der galt med mig? En eller anden fucking 10-års cyklus, eller bare mig, der aldrig har accepteret, hvordan jeg er?
Årh, mand - det er da bare for besværligt.
Men det positive er, at jeg faktisk godt ved, hvordan jeg er - måske er jeg så bare blevet gammel nok til at leve efter det. Eller: det kan man håbe.
Suk.
Nå, jeg prøver lidt endnu at overvinde mig selv.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: November

Post by 99E »

Jah, det er koldt...
-6 grader og en hysterisk kold vind, der suser langs med fjeldsiden...

Det gode ved det er, at vi har ubegrænset fryserplads. Eller rettere: Begrænset af altanens størrelse. Hej, vinter, velkommen til.
Og lige i disse minutter har vi også en smuk solnedgang over Godthåbsfjorden, sæl der koger i en gryde og en dagslyslampe, der bliver tændt om lidt, for at give et par timers ekstra lys...

Overtræksbukserne er fundet frem og hundens vinterdækken ligeså - nu mangler vi bare sne nok til, skiene kan komme op fra kælderen.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: November

Post by LoneR »

Jeg elsker Grønland. Der er faktisk job jeg kan få, hvis jeg vil, i det jeg vil.
Men jeg elsker også Spanien, så der må jeg hen først. De er også gode til specialpædagogik.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: November

Post by HHansen »

smukke-ped wrote:Øv.....stakkels Bruce.

Skal du så have en Tom Hardy?


Ham var jeg så nødt til at google - ANER ikke hvem han er??? :plop: hmmm - men har da set en del af hans film kan jeg se....

Nå - men nej... han er jo ikke lækker... :linski:

Men Vin Diesel måske??? :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: November

Post by udlandet »

Hjemme, Mindre end 3 timer fra jeg stod på flyet i Amsterdam til jeg steg ud af toget her hjemme :heidio: Jeg har spist suppe idag, jeg kan ellers ikke lide suppe. Men gräskarsuppe med koriander og krebs, det var godt!
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: November

Post by Intunia »

Jeg har besluttet mig for, ikke at have det nederen over november.

Og så bare savle over muskuløse mænd i serier som Spartacus på netflix. :skoer:
bla bla bla
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: November

Post by annetteB »

Hej November - jeg er bare helt klar til at møde dig!
(og håber på, at jeg i løbet af den næste uges tid bliver totalt fit for fight igen - faneme ikke mærkeligt at jeg har været syg og træt hele måneden, for jeg havde forvekslet månederne for min Bvitaminindsprøjtning! Fik den igår - og skulle have haft den sidst i september! HEP, små Bvitaminer: kom i sving og gør mig udhvilet!)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: November

Post by Intunia »

Hey, idag er sgu da egentlig en rigtig flot november dag. I hvert fald her hvor jeg er.
Og så skal jeg arbejde hjemmefra i dag,...hæhæ right! Tror da nok lige, at de timer bliver flyttet til det bliver mørkt.
Jeg tror jeg vil gå en tur ved vandet, og nusse lidt om hestene, der er kommet hjem. Mit hegn hænger også lidt, og der er ingen strøm på, men så længe de har noget at æde, render de vel ingen steder.
bla bla bla
Post Reply