November

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: November

Post by udlandet »

En fantastisk dag, meget afslappende at have perlearmbånd til at stötte Ung cancer/ fuck cancer. Mit hjerte klaprede höjt da min 15 årige hävede 100 kr for at kunne köbe et med hjem. Han var ikke i tvivl om at det ville han göre. Han spurgte hvad det kostede at få lov at väre med til at lave armbåndende :elsk: Da han fik at vide at det var ham der skulle hjälpe dem sagde han: Noget der er så stort at hjälpe med til burde koste penge. Elsker mine unger. Vi fik lavet armbånd der kan sälges for 100.000 kr. Det lokale supermarked havde sponseret Lussekatte og glög. Godt at man kunne lide dem rock musik der blev spillet MEGET höjt mens vi perlede :hhansen:
Image
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: November

Post by stardancer »

Øv stakkels barn, Tobias er blevet hammersyg :nej: Han har haft lidt mavebøvl tirsdag, så var han frisk onsdag morgen og blev sendt i skole, men blev ringet hjem om formiddagen, så havde han feber og kastede op på vej hjem og har siden haft on-off feber og været lidt sløj.

Idag blev han så feberfri og var frisk så vi tog afsted til familiemiddag, hvor han kartede rundt med sin fætter. Men så klaskede han lidt sammen efter aftensmaden og var lidt bleg og stille, livede dog op igen. Men så her da vi kom hjem igen kom den høje feber også, og han blev puttet op men der gik ikk så længe før han lå og græd af smerter i hals og ører :graed:

Gudskelov vi havde børnepanodiler, så fik han sådan en og blev stablet godt op og så sad jeg hos ham til pillen begyndte at virke, så nu håber jeg han får lidt søvn i nat og forhåbentligt har det lidt bedre imorgen. Men tror desværre ikke det er ovre så nemt for han har de samme symptomer som Jan da han var syg (han lå syg forrige uge og det meste af denne) :nej:
/Sofie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: November

Post by aribeth »

Sprit...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: November

Post by stardancer »

Nå, den børnepanodil hjalp ikke alligevel og Tobias græd/skreg endnu mere :graed: så fik fat i vagtlægen som mente det nok er mellemørebetændelse og halsbetændelse og gav os en tid kl 8 så snart de åbner for konsultation igen (der er åbenbart lukket mellem 00 og 06 :hva: ).

Og så skulle han have haft TO børnepanodiler med den størrelse han har nu, ja det er ikke sådan når man ikke rigtig opdager at ens lillebitte barn faktisk ikke er så lillebitte mere :roed: - det hjalp gevaldigt da han fik en mere, nu er han endelig faldet i søvn, så nu håber jeg bare staklen sover helt til kl 7 når vi skal op.

Ooog jeg er den der er daffet i seng hvis jeg skal op igen kl 7 :traet:
/Sofie
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: November

Post by annetteB »

har lige haft skægt og hyggeligt nattebesøg af en god veninde og nabo, som lige have lyst at vende verdenssituationen.
elsker, at mit liv rummer plads til den slags sjov igen!
:elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: November

Post by aribeth »

Kukuk det er december!!!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: November

Post by HeidiO »

aribeth wrote:Kukuk det er december!!!


Du er sgu da også så kvik :respekt: :hhansen: :lea:
Heidi
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: November

Post by aribeth »

jaha!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: November

Post by stardancer »

Vi var jo ved vagtlægen med Tobias imorges og det er ganske rigtig mellemørebetændelse og det er også det der trækker ned og smerter i halsen. Så Jan tog på apoteket efter penicillin til ham, så han forhåbentligt snart kan blive frisk igen.

Øret er heldigvis ikke så slemt som i nat, selvom det stadig gør ondt så ligger han da ikke og græder hele tiden nu.
/Sofie
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: November

Post by Frieser9460 »

Av av, stakkels Tobias. God bedring med ham.

Her er vi sneet inde... det er lidt træls... men også lidt hyggeligt. Og det vælter stadig ned med sne...
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply