November

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: November

Post by annetteB »

NU har jeg fri.
Skal ikke på arbejde igen før på den anden side af nytår.
:fest:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: November

Post by udlandet »

annetteB wrote:NU har jeg fri.
Skal ikke på arbejde igen før på den anden side af nytår.
:fest:

Dejligt! Men det er jo virkelig velfortjent.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: November

Post by Stimata Doamna »

KatieKat wrote:
udlandet wrote:Jeg savner lidt opdatering på nogen herinde med en meget syg moster og en anden med en meget syg mor. Jeg tänker meget på jer!



Den syge mor er i bedring. Hjemme fra hospitalet, stadig noget svag i knæene, men har det meget bedre. Og blev tjekket igen mens hun var inde sidst og der er ikke skyggen af cancer tilbage. :jeanie:

Og dine tanker varmer. :kindkys:


Dejligt at høre, at hun 'slap' med skrækken eller hvad vi nu skal sige :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: November

Post by KatieKat »

Tja, hun slap i hvert fald væsentlig billigere end de fleste der får den diagnose.

Vi føler os allesammen ret heldige og man kommer virkelig i tanke om hvor vigtigt det er at sætte pris på hinanden, så man lige pludselig står med en meget reel frygt for at miste en man elsker. Det er dejligt at vide at vi har mere tid...
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: November

Post by HHansen »

Der er åbnet en ny butik i vores lille by - med ost, vin og specialiteter... :elsk: :aribeth:

Så nu skal vi have ost, vin og ikke specialiteter til aften :aribeth:

Vi fik købt for flere hundrede kroner ost... :anonym: Det går stærkt!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: November

Post by HeidiO »

HHansen wrote:Der er åbnet en ny butik i vores lille by - med ost, vin og specialiteter... :elsk: :aribeth:

Så nu skal vi have ost, vin og ikke specialiteter til aften :aribeth:

Vi fik købt for flere hundrede kroner ost... :anonym: Det går stærkt!


Det lyder lækkert :aribeth:

Jeg overvejer at skride i seng, har haft en helt vanvittig uge, og næste uge bliver ikke et hak bedre, men derefter så skulle det forhåbentlig igen være til at have med at gøre.
Heidi
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: November

Post by Glory »

Hvor dejligt med din mor KatieKat!!!!! :askepot:

Min moster var igår stadig ikke kommet hjem fra sygehuset - min mor mener at de trækker det fordi de er bange for om hendes mand (som også er pænt meget syg) kan klare at ha´ hende hjemme.
De har snakket med hende om hun ikke kunne tænke sig at komme på hospice istedet - men hun vil bare gerne hjem.

Igår var planen at hun skulle hjem idag. Jeg har ikke hørt fra min mor idag, men jeg håber altså at de får det løst, så hun kan komme hjem. Når det nu er det eneste hun vil.

Imorgen skal vi op til vores naboer og ha´ dyreryg - det bliver ordentlig nice:-)
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: November

Post by udlandet »

Glory wrote:Hvor dejligt med din mor KatieKat!!!!! :askepot:

Min moster var igår stadig ikke kommet hjem fra sygehuset - min mor mener at de trækker det fordi de er bange for om hendes mand (som også er pænt meget syg) kan klare at ha´ hende hjemme.
De har snakket med hende om hun ikke kunne tænke sig at komme på hospice istedet - men hun vil bare gerne hjem.

Igår var planen at hun skulle hjem idag. Jeg har ikke hørt fra min mor idag, men jeg håber altså at de får det løst, så hun kan komme hjem. Når det nu er det eneste hun vil.

Imorgen skal vi op til vores naboer og ha´ dyreryg - det bliver ordentlig nice:-)

Hvor er det trist at hun ikke kan komme hjem, er der ikke nogen der kan väre i hjemmet hos dem? Hvis det er hendes sidste önske...
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: November

Post by 99E »

annetteB wrote:NU har jeg fri.
Skal ikke på arbejde igen før på den anden side af nytår.
:fest:

Weeeheeehhh! :jeanie:

HHansen wrote:Der er åbnet en ny butik i vores lille by - med ost, vin og specialiteter...

Mmmhhh, OST! :aribeth:

Vi har spist vores spinatbøffer (MUMS!!!!!) og humus.... *Er meget mætte*
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: November

Post by udlandet »

En kold lördag morgen, med sne. Jeg har IKKE bestilt sne. Glädes sms i nat. Manden har fået fri juleaften, det var ikke ventet. Så glad jeg er nu :jeanie: Dagen i dag skal gå med at lave armbånd der skal sälges til fordel for fuck cancer. Nabobyens musikfestival mistede en af hjälperne sidste år. Siden det er de blevet vildt aktive for at samle penge ind. De har måtte stoppe for flere der skal komme idag, dejligt at folk stötter op. 75 % af mine unger vil väre på plads, den sidste kunne ikke få hundepasser. Jeg er så glad for at mine unger gider frivilligt arbejde. Det var ikke planen at disse arnbånd skulle sälges i dag. Men rigtig mange firmaer har kontaktet foreningen og vil köbe til deres ansatte i julegave.
Post Reply