November

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: November

Post by LoneR »

Det er rart, når man kan sige farvel, også selvom man ønsker at det ikke ville være sådan.
Min mor brugte to dage på at sige farvel til børn og børnebørn, efter at hun en tirsdag kunne sige, at nu ville hun snart dø.
Hun nåede os, alle, vi var alle samlet på hospicet. Og så sov hun indtil hun døde.
Det var godt nok, selvom vi hellere ville have haft hende noget mere.

Min far derimod døde ganske pludseligt, efter en akutoperation for blødende mavesår (de havde glemt, at hans medicin kan give blødende mavesår, hvis ikke man får syreneutraliserende - fjolser), så ham nåede vi ingenting med, udover at han i korte øjeblikke virkede konfus og forvirrret, den smule han var ved bevidsthed. Det var ikke godt, stakkels far.

Godt at ungerne er raske, Aribeth - og I havde en fin fødselsdag.
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: November

Post by Mia »

Uhm - hjemmelavede flødeboller :-)

Og en top-hyggelig aften med et par stykker fra stalden :-)

Men hoster stadig og sover på sofaen... Ikke et hit :tommelned:
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: November

Post by Frieser9460 »

Sikken et møgvejr, der er i dag... det er jo ikke til at få lavet noget som helst fornuftigt udendørs i sådan et vejr!! :brok:

Og "store strigleaften" bliver heller ikke sådan lige at gennemføre som sædvanligt... man kan jo ikke strigle og ordne man og hale på totalt drivvåde heste...

Men hvad? Så er der vejr til at hygge indendøre... :hhansen: Og bage rugboller og lave lækker flæskesteg med det hele. :linski:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: November

Post by stardancer »

Har lige fået at vide af sønnen at vi mishandler ham. Bare fordi han skabte sig og derfor røg på værelset, hvor han smed rundt med tingene og dernæst fik at vide at der var nul computer og at nu kunne han værsgo' rydde op på værelset istedet.

Han har det jo også rigtig hårdt :hhansen:
/Sofie
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: November

Post by misssophie »

ja, i er da åååååånde ved ham! :ondgrin:
Misssophie
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: November

Post by stardancer »

Ja, det er da osse helt utroligt ondt at han ikke bare kan få lov at té sig som et vilddyr :hhansen: Kan godt se vi burde skamme os sådan at sende ham på værelset og rydde op :anonym: :skoer:
/Sofie
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: November

Post by Glory »

Jeg er virkelig også glad for, at jeg fik mulighed for at sige farvel til hende...som i virkelig virkelig glad for.

Men derfor er det alligevel en næsten uudholdelig trist og meget meget mærkelig situation når man står i den, synes jeg.

Hun er stadig i live idag....jeg håber sådan at hun holder ud, til hun kan komme hjem - omvendt så håber jeg faktisk, at det må gå stærkt, når (hvis) hun kommer hjem. At hun ikke skal ligge der for længe, for hun er virkelig skidt.

Jeg sagde nej til det job idag, og det kan jeg mærke, at jeg faktisk er rigtig ked af - men jeg synes bare ikke rigtigt, at det kan være anderledes lige nu.
Jeg må håbe på at få chancen igen, på et tidspunkt hvor jeg har lidt mere styr på mit liv.
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: November

Post by mathea »

Godt du har fået sagt farvel Glory! Det betyder virkelig meget.

Har set noget super dejligt træning af hest idag :-)

Har trænet super dejlig hest i dag :-)

Og tænkte sgu nok det var ham der var morderen!!!
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: November

Post by Pia »

Mandag, lidt træt fordi Katrine underholdte mig den halve nat..
I morgen starter jeg arbejde op igen, åh det bliver skønt at komme tilbage. Jeg egner mig slet ikke til at gå hjemme og ikke lave noget, nøj det er kedeligt.

Nu tror jeg, at jeg vil have en lur, har været til behandling og så bliver jeg altid lidt kvæstet bagefter.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: November

Post by aribeth »

Nårh ja Pia... blame it on the fat chick! :linski:

Nu gider jeg ikke mere i dag... opgave 1 af tre inden torsdag er lavet og jeg pissefryser... nu vil jeg have frokost!
Raxacoricofallapatorius
Post Reply