November

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: November

Post by BeritH »

Øv Aribeth - det er sgu godt nok belastende.

Jeg har lige været hos lægen med mit knæ, som var voldsomt hævet og jeg kunne stort set ikke støtte på det.

No wonder det ikke virkede - knæet altså. Det var åbenbart voldsomt overbelastet. Han har lige hevet 100 ml. væske ud af det (der skal være 5 ml.) og lagt binyrebarkhormon ind for at tage irritationen.

Det var helt vildt, jeg kunne gå, så snart jeg trådte ned fra briksen. Nu håber jeg at det bliver ved det.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: November

Post by aribeth »

Vi kan ikke flytte fødselsdagen... Alle weekender året ud er optaget... Men Maxhar det meget bedre nu... Keld er sølle, men han må nosse sig sammen. Jeg orker ikke bage al det brød til imorgen
Raxacoricofallapatorius
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: November

Post by stinemull »

Så køb det ved bageren og brug dagen på at slappe så meget af som du nu kan med syge mænd i huset.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: November

Post by annetteB »

selvfølgelig kan I flytte fødselsdagsfejringen, for Milo aner ikke en skid om hvad fødselsdag betyder :-P
Han bliver nøjagtig lige lykkelig over at få fejringen i januar. Eller februar.
:linski:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: November

Post by aribeth »

Der er lige så meget run på i januar og februar.... Og jeg glæder mig rigtig meget, jeg er bare træt af at det bliver mig der står med det hele pga sygdom. Øv røv!
Raxacoricofallapatorius
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: November

Post by LoneR »

Selvfølgelig skal I da holde fødselsdag - Max ville de fx ikke kunne forstå, at I flytter Milos fødselsdag.
Men det må være muligt for dig, at ændre programmet og traktementet, så det blir lidt nemmere?
Kan bedsteforældrene ikke bidrage med nogle retter, brød, desserter osv?
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: November

Post by annetteB »

man behøver jo heller ikke flytte HELE fejringen - men jeg forstår seriøst ikke, at du insisterer på at holde det helt store familietralalala med kage og kom her skal du få, når I brkker jer på stribe og Max har feber og du selv er ved at stresse ihjel.
Giv da knægten en gave og syng fødselsdagssang for ham og hyg jer - og lad så de gæster komme, når I er raske og med overskud.
:ide:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: November

Post by mathea »

LoneR wrote:Selvfølgelig skal I da holde fødselsdag - Max ville de fx ikke kunne forstå, at I flytter Milos fødselsdag.
Men det må være muligt for dig, at ændre programmet og traktementet, så det blir lidt nemmere?
Kan bedsteforældrene ikke bidrage med nogle retter, brød, desserter osv?


Totalt enig - til en af Nicolais fødselsdage bestilte jeg 10 pizzaer og smed mørbradene i fryseren, da vi begge var syge med feber ......nå ja, og så fik vi citronmåner en anden gang (fordi ungen godt kunne li dem) istedet for hjemmebag.

Super hyggelig aften med kolleger i går, men noget busted.

Om lidt ud og ride og så bare ellers hjem og ZZZzzzzzzzzzz - søn skal som sædvanlig til fest....overvejer selv et af de der social liv :skoer:
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: November

Post by nanna1979 »

annetteB wrote:man behøver jo heller ikke flytte HELE fejringen - men jeg forstår seriøst ikke, at du insisterer på at holde det helt store familietralalala med kage og kom her skal du få, når I brkker jer på stribe og Max har feber og du selv er ved at stresse ihjel.
Giv da knægten en gave og syng fødselsdagssang for ham og hyg jer - og lad så de gæster komme, når I er raske og med overskud.
:ide:

x 2
desuden smitter sådan noget som fanden i helvede, så skip fødselsdagen så I kan komme ovenpå og I ikke smitter gæsterne :mettebo:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: November

Post by Glory »

Enig med Annette og Pia - familien må vel kunne vente med kage til I er ovenpå igen Aribeth (også selvom der først er hul i kalenderen i det nye år).

Føj for den da Berit, det lyder ikke sundt med det knæ :-o
Mærker du ikke noget til, at du har fået binyrebarkhormon ind? - jeg havde sådan en kold skulder for mange år siden, og jeg er sikker på at det var det, jeg fik sprøjtet ind....det gjorde eddermanme ondt så det kunne forstås :oeje:

De faldt helt på halen over mig til den samtale idag, men det lykkedes mig også, at få fundet mit mest charmerende og bedårende jeg frem, og når det en sjælden gang lykkes så er jeg generelt ret godt kørende :linski:
Ham fra recruitment har lige ringet og sagt, at de var såååå begejstrede for mig, og rigtigt gerne vil ha´ mig til at starte til Januar.
Der er ingen tvivl om, at det er et supergodt og spændende job i et rigtigt godt og sjovt miljø, men jeg er virkelig meget i tvivl...
For det første kan de ikke helt matche min nuværende løn + at deres bonus derovre er 5% lavere end min nuværende.
Sammenlagt gir´ det altså en ikke uvæsentlig nedgang.
Selvfølgelig er penge ikke alt, og vi ville uden problemer kunne klare hvis jeg gik ned, men ja...jeg ved sgu´ ikke...de er jo da rare at ha´ :linski:
Desuden har de ikke samme mulighder for at arbejde hjemmefra. De gør det, men ikke hver uge var svaret da jeg spurgte.

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til det.
Det er en stilling jeg egentlig godt kunne tænke mig, men jeg synes bare at det er blevet kompliceret så meget, af at vi skal igang med det der udredning - jeg aner jo ikke om det fører til, at jeg skal i en eller anden form for behandling, og så er det bare uhensigtsmæssigt, hvis jeg bliver begrænset på min frihed i forhold til nu, hvilket jeg vil blive når de ikke har samme frihed til at arbejde hjemmefra.
Jeg søgte det her inden jeg blev gravid denne her gang, og nu ville jeg egentlig ønske, at jeg ikke havde søgt det, som tingene har udviklet sig, fordi nu kan jeg måske godt få brug for, at der er noget flex at trække på, og det har jeg 100% i min nuværende stilling.
Jeg kan jo sagtens være væk ½ dag til evt. undersøgelse eller behandling, fordi jeg altid bare kan logge på om aftenen eller i weekenden og hente det forsømte, og det vil nok være noget sværere derovre.

Årh altså jeg aner ikke hvad jeg skal tro og tænke, men jeg har lovet at gi´ svar i løbet af weekenden, så et eller andet skal jeg da beslutte mig for :ehh:

Det er jo et totalt luksus-problem, men det gir´ mig da ikke mindre hovedpine :traet:

Hvorfor fanden søgte jeg det også?, det er da ikke fordi jeg ikke har nok at at spekulere over...fjols altså :mur:
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
Post Reply