er striglekassen lukket??

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

er striglekassen lukket??

Post by annetteB »

Som overskriften antyder, er jeg lidt nysgerrig efter om Strigler.dk er er lukket eller et åbent forum. :?: Som mange/alle/flere andre brugere har jeg jo fået en decideret invitation til at deltage i debatten, hvilket jo antyder et LUKKET forum. Dette rejser så det interessante spørgsmål om HVEM der i fremtiden skal afgøre HVEM i den store vide verden der mon kan være ´´striglede´´ nok til at komme i kassen...og HVORNÅR striglekassen mon er fuld!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lone

Post by Lone »

Strigler.dk er ikke et lukket forum, og det er ærgeligt at man måske kan få det indtryk. Vi har bare inviteret folk vi mente ville være interesserede og interessante - udfra vore begrænsede forudsætninger for at vide sligt :mrgreen: og så håber vi at disse/I vil tage flere med, som I kender og at det en dag rygtes hvor spændende vi alle er, så folk bare finder vej af sig selv. Og hvor mange? Tja, hvormange skal der til for at skabe og vedligeholde en god debat? Jeg ved det ikke endnu - og måske ved ingen det, for det er jo ganske afhængig af den brugersammensætning der er. Vi har som fælles forudsætning at ytingsfrihedens muligheder og indbyggede begrænsninger er vores rettesnor for den debat der kan være her - så derfor er tanken om noget lukket os meget fjern. Vi vil gerne skabe et alternativ og et supplement sammen med jer - vi holder teknikken igang til forhåbentlig fælles glæde og er jo osse alle ude af stand til at tie stille ret længe ad gangen - vi vil bare have debat, meningsudvekslinger, være seriøse og også seriøst morsomme, fjollede - menneskelige. Og så har vi det ambitiøse mål, at samle viden sammen - al vores fælles viden - hvor meget kan det ikke blive til? Håber det var et svar du kunne bruge. Det lyder noget højtravende - men jeg har lige spist, det kan man jo godt blive sådan lidt højtidelig af..... Iøvrigt er jeg personlig meget betaget af og optaget af nettet som stedet for vidensdeling, netværksdannelser og de muligheder der ligger heri - dette er for mig spændende i sig selv - også ´´mødet´´ med andre - på en helt anderledes måde end nogensinde før. Det kan gøre mig helt opstemt - :P :P
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Jeg har ikke fået fornemmelsen af at strigler.dk er et lukket forum, men at nogen har inviteret nogen til at komme forbi og se om de har lyst til at deltage. Mange af dem, som kiggede forbi på møddingen har fået en invitation, hvis jeg ikke er helt forkert i byen. Synes selv det er et godt alternativ og at det ikke er så stort har så både sine fordel og ulemper. Fordelen er at man lærer medskribenterne lidt bedre at kende, fordi der er et overskueligt antal indlæg og antal skribenter. Ulempen er at der ikke er så mange skribenter til at skive indlæggene. Ved godt jeg selv ikke har været vildt aktiv. :) Forummet er meget nyt og det skal lige have sin tid til at komme igang. Jeg må da indrømme jeg gerne lige skal ind og kigge. :D Hilsen Britta
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

Post by Zanne (den Gamle) »

Som LoneSchannon skriver er strigler.dk absolut ikke lukket forum. Men alt kræver sin start, og det gav ideen til at sende direkte invitationer ud til en masse mennesker. Vi er som alle andre, nødt til at starte et sted, og hvad er mere naturligt, end at starte med at invitere nogle mennesker. Inviter for filan en masse mennesker - vi ser jo gerne at vi udvikler os til noget både stort og godt. Jeg føler mig overbevist om at alle hver især, kender nogle gode mennesker, der kan berige netop dette forum.
FANNE
Posts: 69
Joined: Tue 18. Jul 2006 14:38

Post by FANNE »

[color=blue:cf272471cd][font=Comic Sans MS:cf272471cd]Ellers må man, som jeg, benytte sig af det bibelske system: SØG; OG DU SKAL FINDE :wink:. Så nu er jeg her også. :oops: [/font:cf272471cd] [/color:cf272471cd]
Post Reply