Lille kat lille kat lille kat

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Lille kat lille kat lille kat

Post by xtiny »

kke på, men langs vejen.
I lørdags så jeg denne lille killing i rabatten, den var ikke bange for min knallert, da jeg kom forbi, så mit hoved myldrede med tanker.

På tilbagevejen- er den kommet knap 7-900 meter længere, men nu er den bange for min knallert og forsvinder, som et lyn. Da, jeg stopper. Jeg kan heller ikke have den med- på nogen måde.

I dag så jeg den igen, og et opslag på et forbudsskilt- det var dog en efterlysning af en 8 mdr gl tortie, og ham her (jeg ved ikke kønnet!) er sort/hvid- mest sort med bedårende hvidt på næse og mund.

Jeg kan ikke godt fange ham- det er en landevej, hvor folk tit kører mere end 80 km/t. Og missen virker sky- for mig. Men ikke biler.
Der er ingen beboede huse i miles omkreds. Så jeg får det virkelig dårligt med det lille pus.

Ja, jeg kiggede efter ham i dag, og var glad for at han ikke lå splattet ud. Men samtidig får jeg det sku dårligt. Jeg kan ikke redde hele verdens små myr...

Jeg har overvejet, at ringe til dem, der mangler deres kat, men på den anden side, så HADER jeg selv, at når man har mistet et dyr, så ringer folk for at prakke éen, deres egne dyr på. Eller nogen, de har set.

Og det lille myr, den ser frisk nok ud- men den lever livet farligt. Jeg vil tro, den er 12-16 uger, men lille for sin alder, pelsen er brunlig i pletter, så den har nok været udekat en tid. Den virker ikke tam, men når jeg sidder på knallerten- ja mine er bange for det!

---
Så ringede jeg til Gaias- ejere, og de var vist ret trætte. Da andre end jeg, har ringet op om den lille sorte.

Så, sådan ér dét.

Skal jeg så ud i morgen og forsøge at napse det lille dyr?

Jeg har ikke lyst til at vente på, at dyret er splattet ud på vejen.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Lille kat lille kat lille kat

Post by xtiny »

Og så ringede jeg til...

Og hvis jeg kan fange katten, så er det gratis.

For forfokken da! Hvis jeg kan fange den, så vil jeg beholde den.
Jeg tror skutte, jeg kan! Selv med tun- og jeg lugter af kat.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Post Reply