Pia.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Pia.

Post by aribeth »

ej alle, kan I måske give mig en pb om hvor meget i overfører... jeg synes hun skal have noget i dag, så det ville være rart at høre hvor meget jeg ca har at gøre med!

Hvis det nu viser sig at der går mere ind efterfølgende i forhold til hvad jeg får sendt afsted, så skal jeg nok refundere pengene eller sende noget mere afsted :hhansen:
Raxacoricofallapatorius
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Pia.

Post by aribeth »

Hej alle...

Jeg har sendt blomst og chokolade afsted til Pia. Det er nogle flotte beløb I alle sender, så håber jeg bare interflora også leverer en flot buket (og noget god chokolade).

Der mangler stadig en lille smule for at dække det beløb jeg har lagt ud for, men hvis der kommer for meget ind så fører jeg bare penge retur!
Jeg regner med at lave en eller anden beregning, så folk får procentvis lige meget tilbage i forhold til hvad de har indbetalt... giver det mening? forstår I hvad jeg mener? :skoer:
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Pia.

Post by HeidiO »

Det er fint og absolut forståeligt :-)
Heidi
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Pia.

Post by Dorte Hansen »

Jeg stemmer altså for at det er for bøvlet at regne ud, hvem der skal have hvad, så hvis der er noget til overs, så behold det selv, eller hvis det er et større beløb, så giv det til et eller andet godt formål.. (WWF,Røde kors, Kræftens bekæmpelse eller et eller andet lignende)
Nu med køter-bande!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Pia.

Post by aribeth »

Eller også må Pia få en ekstra gave! jeg sender gerne endnu en buket eller lignende hvis det viser sig der er penge til overs :hhansen:
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Pia.

Post by Lena »

aribeth wrote:Eller også må Pia få en ekstra gave! jeg sender gerne endnu en buket eller lignende hvis det viser sig der er penge til overs :hhansen:


God ide........... Det kan jo også være at der kommer et par stykker på senere, som frygtelig gerne vil være med til at sende Pia en opmærksomhed.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Pia.

Post by Pia »

Tak fordi du står for det Katrine :)

Jeg vil ingen penge have retur.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Pia.

Post by Godzilla »

Behold dem hvis der er overskud Katrine.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Pia.

Post by Glory »

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal skrive – tusind tak for blomsterne, chokoladen og kortet!!!!

Jeg har ikke set denne tråd før i dag, så det kom som en total overraskelse da det blev leveret, og jeg blev simpelthen så glad og rørt.

Jeg har sgu været lidt i et sort hul de sidste par uger.
Jeg har stort set ikke lavet andet end at arbejde og sove.

Jeg har de vildeste mareridt om natten, så jeg er virkelig træt og falder egentlig bare omkuld, så snart det er fyraften.
Jeg har ikke rigtigt haft mulighed for at være sygemeldt, fordi efter at alle mine kollegaer blev fyret tidligere i år, så er der bare ikke nogen som er inde i det jeg laver og sådan lige kan tage over.
Men jeg tror egentlig også, at det har været godt nok, at jeg har haft noget at koncentrere mig om og holde mig i gang med.

Jeg havde endnu en omgang af det der vilde blødning i Fredags, så jeg aftalte med min chef, at jeg arbejder hjemmefra indtil der lige er styr på det. Jeg bløder jo kraftedderme ud over det hele, når der lige kommer sådan en skylle, så det er ikke det fedeste at være ude i offentligheden.

Jeg er blevet scannet i dag og de er 99% sikker på at barnet er dødt – der er ikke noget hjerteblink og det er heller ikke rigtigt vokset.
Men fordi mine blodprøver i sidste uge stadig steg, så fik jeg taget en ny blodprøve i dag, som jeg så får svar på på Mandag – og så skal det jo bare fjernes hvis blodprøven ikke er steget yderligere.

Det er det værste synes jeg, at skulle ind og ha´ det fjernet, det har jeg det rimelig anstrengt med. Jeg tror at de har en bestemt operationsstue specielt dedikeret til aborter – i hvert fald er det samme stue jeg har været inde på hver gang, og dette bliver så 6. gang siden 4. August sidste år. Så jeg synes efterhånden at jeg kender den rådne stue lige vel godt.

Jeg er rimelig meget på autopilot lige nu, og tænker så vidt det er muligt ikke for meget over tingene.
Nu skal det bare overståes, og så går livet vel videre.

Men jeg er SÅ SÅ glad for at I har gjort det her - Det er simpelthen så sødt og betænksomt af jer og det betyder rigtig meget, at der er nogen som tænker på en.
Det er noget af det sødeste nogen nogensinde har gjort for mig.

Her er de finde blomster - der var vase og det hele med:

Image
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Pia.

Post by Godzilla »

Åh Pia, hvor er det dog trist. :graed:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply