Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Post by Ane »

Det er retro :hhansen:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Post by BeritH »

Tænk jeg synes at mange af de såkaldte klassikere er ligeså grimme som de der mellemøst-møbler. F.eks. den omtalte tremmesofa. Den er da både tudegrim og et rædsel at sidde i. Det samme gælder en stor del af dens venner.

Nej tak hellere flydermøbler til mig.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Post by Godzilla »

Jeg elsker de der øreklapstole. Total nostalgi. Vi havde en rædsel som barn der var SÅ fed at putte sig i. Hvis man vippede den frem så den hvilede på armlæn og øreklapper var den en hule. Den var simpelthen SÅ hyggelig.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Post by Intunia »

Så fik vi en hård stram sofating.
Fucking småborgerligt, mand! :hhansen:
http://www.modern-living.dk/shop/galliano-sofa-chaiselong-257p.html
bla bla bla
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Post by LoneR »

Det ligner sådan en jeg skal have købt, hvis man kan finde en med ordentligt læder.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Post by Ane »

Fin stram sofa - men hvad fanden sker der for nakkestøtterne!!! det er da det dummeste længe set.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Post by HHansen »

Jeg synes der er 2 problemer med den type sofa: 1 - alle andre har dem
Og 2 - man kan ikke SIDDE i den, kun flyde.. det er da fedt med en flyder - men jeg vil også kunne sidde...

Og som gæst hader jeg at komme sådan et sted hvor man ikke kan sidde i sofaen... og mange af de der sofaer skal man have fødderne op i for at kunne sidde hæderligt. Og så kan man jo ikke nå kaffen og kagen på sofabordet?? :plop:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Post by Annemaja »

Jeg fatter heller ikke en skid af de der chaiseloner.... hvad blev der af at kunne SIDDE og sludre og sådan noget når man er på besøg hos folk der har den slags..... :ehh: :ehh: :ehh: Jeg føler mig fuldstændigt akavet udover at få ondt i ryggen af underlige stillinger i sådan nogle, når jeg er ude hos andre... :anonym: :minna:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Post by HHansen »

MBN wrote:Jeg fatter heller ikke en skid af de der chaiseloner.... hvad blev der af at kunne SIDDE og sludre og sådan noget når man er på besøg hos folk der har den slags..... :ehh: :ehh: :ehh: Jeg føler mig fuldstændigt akavet udover at få ondt i ryggen af underlige stillinger i sådan nogle, når jeg er ude hos andre... :anonym: :minna:


Jeg oplever hos mange at man forventes at blive siddende på deres hårde trælse spisestuestole i køkkenalrummet hele aftenen :anonym:

Jeg vil hellere sidde i en sofa :hhansen:

Og når vi er ved det - hvad sker der lige for sofaborde??? Hvorfor kan man ikke få et sofabord der er højere end 40 cm??? -poogift
Det er jo ikke et sofabord!!! Det er en fodskammel! Jeg ville vildt gerne have et sofabord i mørk eg - men det skal være MINDST 55 cm højt. Det har jeg ikke kunnet finde nogen steder....
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Post by HHansen »

smukke-ped wrote:Jeg har sådan et sofabord.....sådan et der altid ser støvet ud, det er sådan noget poleret mahogni med intarsia, og jeg er træt af det.....det er ikke fodskammel....men et regulært sofabord....med støv...


Nå, men kan jeg så ikke arve det?? Når du nu er træt af det :hhansen:

men jeg vil jo på den anden side ikke have poleret mahogni.. bare mørkebrun eg eller sådan noget...

June: Tak for idéerne - myhome havde desværre ikke noget der faldt i min smag..
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply