Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Post by Lena »

HeidiO wrote:Den ser slet ikke tosset ud, den skal jeg da prøvesidde en dag ved lejlighed :-)



Det skal den da helt sikkert....... den ser fin ud.... til pengene!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Post by Godzilla »

Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Post by MinnaN »

Det er sgu da flydersofa der vil noget. Ungerne kan hoppe i dem, kaste sig i dem og man kan totalt krølle sig sammen og bare putte. Lænestolen er lige til at man kan krølle sig sammen i den og læse en god bog.
Jeg er opvokset med den slags sofaer og lænestole. Til dagligt dækket med lagener og tæpper for at skåne betrækket, andre puder. Når der kom gæster blev sofaen pakket ud og voksdugen kom af det fint cicelleret/udskårne træbord.

Min egen stil er til flydersofaer, farver på væggene og fyrretræ. Helst ville jeg køre en dansk/arabisk stil med lysbord, lave sofaer og siddehynder på gulvet.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Post by Annemaja »

Jeg synes faktisk de møbler er fede og anderledes :hhansen: Havde jeg et teater eller noget ville jeg fluks købe dem :loneb:

Ellers er jeg til hvid i hvid stil - med pangfarver i tæpper, puder, belysning og masser af planter som tilbehør....

Jeg synes til gengæld så at chesterfieldting er noget af det ultimativt grimmeste..... lidt øv med min smag - den er død upraktisk når vi har 4 hunde....suk... :anonym: Til gengæld har jeg en samlever, der kan lide samme stil som jeg - og vi kan begge bedst lide luft, lys og plads omkring os - altså er overlæsset no go....
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Post by Gry »

Jeg læste meget Narnia-serien da jeg var lille. Jeg ved ikke om i ved hvad det er for en eventyr-serie?

Nå men der er en af bøgerne hvor børnene er i et troldesamfund. Eller giganter. og de bader/svømmer i en thekop. Jeg har altid ønsket at prøve at have møbler der var så gigantiske at man kunne gemme sig i dem. At have sådan en kæmpe stor flyder-hygge-putte-stol. Jeg mangler bare lige lejligheden at kunne passe dem ind i.

Men jeg ville elske bare at have kæmpe flydermøbler. Jeg elsker at flyde, og jeg elsker at putte.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Post by Gry »

http://www.denstoredanske.dk/@api/deki/ ... selong.jpg

Den her gør ondt i mine øjne XD

Jeg kan godt se det "sjove" i den, men kæft hvor ville jeg aldrig eje den. Med mindre jeg havde et rum der decideret var et sarkasme-rum XD
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Post by MinnaN »

Den ville gøre det godt i mit soveværelse, hvis jeg havde et der var lige så stort som min stue!
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Post by Intunia »

Når jeg tænker flyder, så er det noget med MEGET blød polstring, som man nærmest forsvinder i.
Det bryder jeg mig ikke om. Det må godt være lidt hårdt og stramt,...(fuck det lød S/M agtigt!)

Jeg får ondt i kroppen af alt for bløde møbler.
Og så er det forresten jeres skyld, at jeg er nødt til at kigge på sofa i morgen!!

Jeg ville egentlig gerne restaurere tremmesofaen, men min mand hader den, og der er ligesom kun plads til en, hvis man skal slænge sig.
Men en restaurering koster alligevel dobbelt så meget som en ok pæn sofa, så tremmesofaen ryger over i annekset, hvor den pænt må vente på bedre tider, hvor jeg har råd til at sætte den i stand.
bla bla bla
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Post by Ane »

En Erik Jørgensen sofa - den er lidt stram i det og stadig en virkelig fed sofa. Jeg havde en som jeg desværre ikke restaurerede

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Møbler jeg ville ønske jeg aldrig havde set.

Post by Felis »

Nej altså, de der øreklapstole fra Ilva Og Ikea de er da bare ugly...jeg troede sgu ikke nogen yngre end 85 år kunne finde på at have sådan nogen stående...og dem på 85 og derover har dem kun stående endnu fordi de ikke kan nænne at smide dem ud fordi det er den gamle udgave af dem, som de fik til deres bryllup i 1955 og er af en kvalitet som "holder for evigt"
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
Post Reply