James Bond Skyfall

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: James Bond Skyfall

Post by 99E »

Frieser9460 wrote:Hold da op - er jeg virkelig den eneste her, som IKKE er til James Bond? :lol:

Næh...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: James Bond Skyfall

Post by Pia »

Frieser9460 wrote:Hold da op - er jeg virkelig den eneste her, som IKKE er til James Bond? :lol:


Nej.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: James Bond Skyfall

Post by Frieser9460 »

Pyh, jeg var lige ved at blive bekymret... :lol:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: James Bond Skyfall

Post by HHansen »

Fatter slet ikke at man kan være "ikke-til-James-Bond" - elsker de film :elsk:

Og Skyfall er rigtig rigtig god!!! :jeanie:

Men - hvis man ikke gider se en god action film - og man ikke har set nogen af de andre 007 film... så forstår man den næppe....

Jeg fik ellers øje på en rigtig stor fejl til sidst i filmen.. - og så er den ikke engang beskrevet på IMDB der ellers har en sektion med fejl... :brok:

De står på et tag og kigger ud over London. Det er lyst - men et ur i baggrunden viser at klokken er 5 minutter i 6.
Men det er efterår/vinter/forår... det er koldt og man kan se deres ånde - og i scenen før denne er der is på en sø..
Så vil det næppe være lyst kl 6 i London... Uanset om det er morgen eller aften :skoer:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply