My Big Fat Gypsy Wedding

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

My Big Fat Gypsy Wedding

Post by Gry »

Holy something on a horse!

Er der nogen der ser det program? Jeg er lidt ved at dø lige nu XD Det er en totalt anden kultur end vi har...når det så er sagt...

http://img.poptower.com/pic-81250/my-bi ... .jpg?d=600

Jesus Kristus og en hel masse andre religiøse figure...

Eller den her!

http://laurenpriest.files.wordpress.com ... =468&h=714

Der er selvfølgelig også dem med lidt mere...stof

http://media2.fourhooks.ro/discovery/do ... NTA%20.JPG

*hoster diskret*

Jeg synes det er SÅ usmageligt, og jeg kan ikke helt sætte mig ind i den der tankegang der hedder "bigger is better". Jeg synes bigger bliver omsat direkte til tacky. Er jeg den eneste?
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: My Big Fat Gypsy Wedding

Post by MinnaN »

Det er sjovt at se på og minder mig om amerikanske bryllupper, hvor det i visse tilfælde også hedder bigger is better.

Det er nu meget sjovt at få et indblik i en kultur, som er helt anderledes end den gængse britiske kultur.

Travellers er virkelig noget for sig.

Men kjolerne?? DU godeste!! De er altså virkelig gyselige og det at skulle være gift som 18 årig ellers er man gammeljomfru. For pokker da! :wow: :wow: :wow: :wow:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: My Big Fat Gypsy Wedding

Post by Gry »

så jeg lige noget af det med de amerikanske

"Hendes 16 årige datter er gravid i 6 måned og gift"

Det løb mig altså koldt ned af ryggen dér... øv :(
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: My Big Fat Gypsy Wedding

Post by aribeth »

sjovt... jeg synes alle de der hvide skrud som "normen" siger man skal proppe sig selv ned i, kirkebryllupper, kørsel i gammel veteranbil eller hestevogn er lige så tacky og overdrevet og cirkusagtigt som de store kjoler er det...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: My Big Fat Gypsy Wedding

Post by Dorte Hansen »

aribeth wrote:sjovt... jeg synes alle de der hvide skrud som "normen" siger man skal proppe sig selv ned i, kirkebryllupper, kørsel i gammel veteranbil eller hestevogn er lige så tacky og overdrevet og cirkusagtigt som de store kjoler er det...



Det hun sagde....
Nu med køter-bande!
Post Reply