Mundkurv til hunden??

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Mundkurv til hunden??

Post by aribeth »

for satan det er en sød hund!
Raxacoricofallapatorius
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Mundkurv til hunden??

Post by Felis »

aribeth wrote:for satan det er en sød hund!



Ja, hvis det er den JR i badebassinet, så er den sgu sød :elsk:
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Mundkurv til hunden??

Post by KatieKat »

Lever totalt mit liv i overhalingsbanen. :rat:
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Mundkurv til hunden??

Post by Frieser9460 »

Indrømmet; jeg har ikke nærlæst alle 6 siders indlæg... :roed:

Men min umiddelbare tanke er også, at du må holde Stoffer i snor, hvis han vil bide andre hunde, og du ikke har 100% styr på ham, når han er løs. Det vil - som jeg ser det - alt andet lige være den både nemmeste og mest behagelige løsning for både dig og Stoffer. :-)

Han er da i øvrigt en charmetrold. :elsk:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Mundkurv til hunden??

Post by Glory »

Sikke da noget Ped :-?

Jeg vil bare lige gi´ min erfaring med sådan en blød nylon mundkurv.
Vi har købt en til Tage (fordi det skal vi jo, hvis han skal færdes offentligt), og den er han bare rigtig ked af at ha´ på.
Den sidder heller ikke rigtig godt, og han fandt hurtigt ud af, lige at vippe den af med en forpote.
Jeg ved ikke...jeg ville ikke være sikker på, at sådan en helt kan forhindre bid, fordi de kan altså forholdsvis let selv pille dem af (ihvertfald den slags vi har købt).
Vi plejer bare at ha´ den med, og så kan vi hurtigt smide den på ham, hvis vi skulle møde nogen, som evt. kunne få ondt i måsen, og ja...det ved jeg godt er forkert, men alternativet er, at vi skal iføre ham sådan en rædsel med stålbøjler og skrammel på, og det nægter jeg - han er jo for fanden ikke Hannibal Lecter (og for al god ordens skyld, så er han altid i snor, når han er uden for vores egen ejendom).

Han ser så sød ud Stoffer! Tænk at han kan være sådan en bisse :-o
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Mundkurv til hunden??

Post by Glory »

Han er et eller andet som går ind under kamphunde-kategorien.

Han er registreret som Amstaff, men størrelsesmæssigt også hans hoved, synes jeg minder mere om amerikansk bulldog.

Men han er sikkert en stor pærevælling, og sandsynligvis noget Polsk skod-import :-?
Vi ved jo ikke så meget, fordi vi hentede ham på internat.
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Mundkurv til hunden??

Post by Godzilla »

Tage er min favorit:


Image

Han sidder på mit "Skrivebord"
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply