Væmmelig drøm! (advarsel: ikke for folk med slangefobi)

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

bedst jeg kan lide Daisys tolkning :lol: Ihvertfald synes jeg ikke om Freuds hvis den skal antyde et ´´problematisk´´ forhold til det mandlige kønsorgan.... hmmmmm :?: :? Må starte en videnskabelig undersøgelse af det store spørgsmål... Kan man få for meget??? :lol:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Jeanie

Post by Jeanie »

[b:76b221b272][size=18:76b221b272]DU SKAL PÅ TRAVBANEN[/size:76b221b272][/b:76b221b272] Derom skal ej tvivl herske, og du skal da spille på MADAMMEN..det vare ikke så længe mere, så kan hun nydes fra publikums side, og hun ville kunne ses [color=red:76b221b272]slange[/color:76b221b272] sig op gennem opløbet, blot for at [i:76b221b272]DU[/i:76b221b272] Helle, kan indløse en pæn sum penge ved totalisatoren... :wink: Øhhhhhh...eller er det en mistolkning????? :roll: I henhold til den med Fallos, tja så er det nok den der holder i længden, men derudover har jeg ingen bud, blot håber jeg at din fodterapeut ikke er angst for slanger...
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

er en vis overvægt af fortolkninger der peger på travbanen :lol: Jeg fatter jo ikke helt sammenhængen mellem slanger og trav.. men nu er jeg jo heller ikke drømmetyder :D Jeanie - er der chance for at få Madammen at se i Århus ??? For SÅ kommer jeg det er helt klart! :)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Jeanie

Post by Jeanie »

Madammen vil kunne ses der hvor der er et løb til hende, og det kunne godt blive JVB, da jeg selvom det er hjemmebane, ikke er såååå begejstret for Billund...men syshhhhh...sig det endelig ikke højt..... :wink:
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

ikke noget Jeanie 8) Er rigtig god til hemmeligheder :) Bare husk at råbe op når muligheden for at se Madammen live og i fuld fart er der - så kommer jeg og satser hele formuen (og gad vide om vi så også møder Lone Beck??? :mrgreen: )
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

jo, for pokker. Vi skal da ud og heppe på Madammen - det bliver drønsjovt :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Kommer Madammen også til Bornholm? For så skal jeg da på banen og heppe, og sætte en smule af pensionen på hende :) Man KAN få for meget :!: af de der Freudianske slanger (gad vide om tolkningen også gælder haveslanger? - nå, det var en association på afveje). Bartholins Kirtel, en slags ´´smørekande´´ placeret strategisk smart hos kvinden, kan tilstoppe, hvis den bliver brugt FOR længe ad gangen. Så hæver kirtlen, og stopper simpelthen for yderligere passage. Jeg ved det af erfaring :oops: Freud var genial, ingen tvivl om det, men noget 6-fikseret. Han må i hvert fald have været fikseret i den ødipale fase! Han mente, helt seriøst, at hvis klienter berettede om in*est, så var det et udtryk for en ødipal ønskedrøm! Gys :!: :x
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply