Det er ikke kun mænd, der er nogle klamme svin...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Det er ikke kun mænd, der er nogle klamme svin...

Post by Intunia »

Måske er hun selv en af de der fucked-up unger, der bare er blevet "voksen" og så skal frelse de unger der har haft det som hun selv. Who knows!
bla bla bla
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Det er ikke kun mænd, der er nogle klamme svin...

Post by Ane »

jeg havde godt læst det der med at drenge der er sexuelt misbrugte af kvinder har det svært fordi udefrakommende/samfundet har den der holdning med at de ikke kan tvinges hvis de ikke selv vil.. at møde den holdning på strigler overrasker mig dog en smule.
http://www.incest.dk/default.asp?ID=187

Men hey - piger i cowboybukser kan jo heller ikke voldtages - vel.. http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 339173.ece

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Det er ikke kun mænd, der er nogle klamme svin...

Post by Gry »

Fordi jeg synes dommen svarer til at daske hende over hånden og sige "Fyyyyh det må du virkelig ikke" og ud over at hun ikke må arbejde med unge i 5 år, så *sker* der egentlig ikke så meget andet.

Synes godt nok det er fesent. Og jeg synes det er rystende at det virker som om det er mere acceptabelt fordi det er en kvinde der har været sammen med unge drenge, end hvis kønsrollerne havde været byttet rundt.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Det er ikke kun mænd, der er nogle klamme svin...

Post by MetteboDeluxe »

Hold da op. Jeg har lige fundet ud af, i dag, at jeg faktisk kender dømte rigtig godt. Det var lidt en mærkelig oplevelse.
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Det er ikke kun mænd, der er nogle klamme svin...

Post by Gry »

*hug*

Det må være rimelig sært ja
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Det er ikke kun mænd, der er nogle klamme svin...

Post by 99E »

MetteboDeluxe wrote:Hold da op. Jeg har lige fundet ud af, i dag, at jeg faktisk kender dømte rigtig godt. Det var lidt en mærkelig oplevelse.

Avs.
Jeg kender(kendte hende jo heldigvis "kun" som kollega.
Jeg tror ikke jeg havde kunnet håndtere det specielt "pænt" hvis det var en, jeg kendte "rigtig godt". :oeje:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Det er ikke kun mænd, der er nogle klamme svin...

Post by Gry »

Nej jeg tror også at jeg havde sat en pind i det venskab ret hurtigt. Der er nogle ting jeg nok ikke ville kunne tolerere i min kreds...dette værende en af de store blinkende røde lamper...
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Det er ikke kun mænd, der er nogle klamme svin...

Post by MetteboDeluxe »

Vi har aldrig været "veninder", men området mine heste står er meget lokalt og vi har startet mod hinanden siden 98 og snakket ved diverse lejligheder.

Jeg håber at der er mere i det, siden han vælger at blive sammen med hende. Det er ude i hele området hvem det er, så hold op hvor er jeg glad for jeg ikke skal være hende og handle i den lokale brugs.
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Det er ikke kun mænd, der er nogle klamme svin...

Post by 99E »

MetteboDeluxe wrote: Det er ude i hele området hvem det er, så hold op hvor er jeg glad for jeg ikke skal være hende og handle i den lokale brugs.

Jah, det er nok ikke sjov og spas... :viben:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply