Oktober!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Oktober!

Post by Ane »

Mit staldtag er næsten færdigt :jeanie:

Min nye hest er top sej. Hun er så sød. Nu er der bestilt tandtjek og sadelmager. Smeden var her i dag og i morgen skal jeg lige finde en god kiropraktor der ikke har for lang tids ventetid. Når alt det er klaret så er grundforudsætningerne vist ved at være i orden for tilridning.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Oktober!

Post by aribeth »

Jeg har fandeme strikket en halv strømpe!
Raxacoricofallapatorius
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Oktober!

Post by udlandet »

mathea wrote:var virkelig stor muggen i går :mur: over mange ting

Skulder har sat sig fast, nævnte det sådan lidt tvært her til morgen på job og vupti, een kollega gav mig massage, en anden viste mig gode øvelser, en tredie begyndte at indstille min arbejdsplads ......og den første tog med ned i det hemmelige rum i kælderen hvor der står en proff massagestol - så der har jeg siddet en halv time :-)

Jeg elsker mine kolleger :elsk:

jeg er heller ikke specielt muggen mere :askepot:

Godt hvis det lykkedes! Men hvorfor gemmer man en stol i kälderen. Det gjorde man også et sted jeg var, i et rum bagerst i arkivet.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Oktober!

Post by udlandet »

Gry Gressbakken wrote:Jeg er ikke hjemløs længere!

*ovenud lykkelig*

Tillykke med det! Men hvorfor har du väret hjemlös?
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Oktober!

Post by udlandet »

"Hjemvendt" med knägten efter ekspedition i Red light district. Der var mange der blinkede og bankede på ruderne, hallo han er 15. Men så så din mor en meter efter :hhansen:
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Oktober!

Post by stardancer »

Jeg har styr på alle kalendergaverne til sønnen :jeanie:

Mangler kun at modtage de 5 der er bestilt på ebay, så er de alle klar til at blive pakket ind og fordelet på dato (nogen ting såsom mal-selv-julehus gives i weekenden :linski: ) :heidio:

Det er fandme en fed fornemmelse at jeg for en gangs skyld ikke mangler det halve af gaverne d. 1 dec :hhansen:
/Sofie
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Oktober!

Post by stardancer »

-9 kg siden slut marts/start april :jeanie:

Bare ved at droppe sukker, hvidt mel, pasta/kartofler m.m. pga. irriteret tyktarm :mikkel:

Da jeg skar kartofler/pasta væk forsvandt væskeophobningerne jeg har lidt af i årevis - jeg har stadig ikke vænnet mig til at se mine fødder se normale ud, førhen lignede de oppustede handsker :anonym: Samtidig forsvandt min sure mave og jeg har ikke brugt syreneutraliserende midler siden, det var ellers noget jeg måtte tage hver dag pga meget voldsomme smertefulde opstød...
/Sofie
Post Reply