Oktober!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Oktober!

Post by CXEC »

Sikken en masse sygdom der er omkring Strigler. God bedring til alle.

Damen var fin i skoven idag. Hun slapper mere og mere af efterhånden. :jeanie: :elsk:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Oktober!

Post by Ane »

Min pony er halt :nej:

fremføringshalt på et bagben er min vurdering.. overvejer om det er operationen eller det er tilfældigt - kan kun se det på longe.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Oktober!

Post by annetteB »

har faktisk haft forrygende god dag idag.
Gad vide, hvad jeg har gjort forkert? Måske er jeg bare ved at være rask igen!
:hhansen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Oktober!

Post by HHansen »

Jeg brækkede jo lilletåen for 2 måneder siden - den virker næsten igen nu :askepot:
Men jeg har ikke frit valg blandt mine sko hvis det skal være smertefrit. Ecco kondisko og vandrestøvler er stadig favoritterne..

Nå, men på lørdag skal vi til fest... Så jeg prøvede alle mine sko - og fandt at et par af de røde med hæl var gode! :jeanie:
Faktisk de eneste der ikke gjorde ondt.
Så var problemet bare at finde tøj der passede til - jeg har masser af røde kjoler - men ikke nogen passende til lejligheden.. til gengæld har jeg en rigtig fin grå nederdel - så nu var det kun blusen der manglede.
Jeg arbejder meget og længe i øjeblikket, så det med shopping er der ikke meget tid til... men jeg kunne da lige nå at kigge ind i den lokale tøjbutik på vej hjem - Da jeg blev mødt af det sædvanlige: "er der noget du vil have hjælp med" - måtte jeg jo bare sige, en rød bluse, til en grå nederdel, blusen må ikke være for lang og flagrende.. Så fandt hun 2 - og de var begge så fede at jeg ikke kunne vælge :plop:
Så jeg kom hjem med 2 :elsk:
Det nyeste problem er jo så hvilken én jeg skal have på lørdag :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Oktober!

Post by sinesmølf »

hvad virker bedst på hold i ryggen: Doktor Who eller Doktor Nilsen

det skal bare pisse af det dumme hold i ryggen, jeg vil med til Flensborg i morgen
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Oktober!

Post by Ane »

Lyder da som et helt fint outfit HHansen..

jeg har luret hvorfor pony er halt (jeg skulle fandeme have været dyrlæge :hhansen:) der sad en flåt indvendigt på haseledet. Det betød at leddet var let hævet. Derfor har hun ikke kunne lukke sammen. Flåt er fjernet, nu må hun bare se at komme sig :elsk:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Oktober!

Post by udlandet »

HHansen wrote:Jeg brækkede jo lilletåen for 2 måneder siden - den virker næsten igen nu :askepot:
Men jeg har ikke frit valg blandt mine sko hvis det skal være smertefrit. Ecco kondisko og vandrestøvler er stadig favoritterne..

Nå, men på lørdag skal vi til fest... Så jeg prøvede alle mine sko - og fandt at et par af de røde med hæl var gode! :jeanie:
Faktisk de eneste der ikke gjorde ondt.
Så var problemet bare at finde tøj der passede til - jeg har masser af røde kjoler - men ikke nogen passende til lejligheden.. til gengæld har jeg en rigtig fin grå nederdel - så nu var det kun blusen der manglede.
Jeg arbejder meget og længe i øjeblikket, så det med shopping er der ikke meget tid til... men jeg kunne da lige nå at kigge ind i den lokale tøjbutik på vej hjem - Da jeg blev mødt af det sædvanlige: "er der noget du vil have hjælp med" - måtte jeg jo bare sige, en rød bluse, til en grå nederdel, blusen må ikke være for lang og flagrende.. Så fandt hun 2 - og de var begge så fede at jeg ikke kunne vælge :plop:
Så jeg kom hjem med 2 :elsk:
Det nyeste problem er jo så hvilken én jeg skal have på lørdag :hhansen:

Jeg kan godt se at det er et problem, I- lands problem, haha. Masser af röde kjoler :ehj:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Oktober!

Post by aribeth »

Godt pony bare havde en flåt!

Doktoren hjælper på alt.... Altså ham i den blå boks.... Og måske en halv flaske af den anden doktor også....
Skal på Sem imorgen... Har mest lyst til at kravle i en kasse (helst en blå med indbygget time lord) og gemme mig fra det hele...

Godnat.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Oktober!

Post by HHansen »

udlandet wrote:Jeg kan godt se at det er et problem, I- lands problem, haha. Masser af röde kjoler :ehj:


He he - eeeeelsker røde kjoler :elsk:

Har ihvertfald 3 korte og hmmm - 4 lange :elsk:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Oktober!

Post by Godzilla »

Har redet en time på "Dunse" - det er godt nok underligt at ride på rideskolehold igen. Jeg har det ret ambivalent med det.

Det her arme kræ går med alle mulige og umulige (ego eksempelvis) ryttere og alligevel bikser jeg rundt på ham og formodes at få en eller anden slags holdning ud af maset. Resultatet er mildest talt pinligt. Jeg kan, i bedste fald, få ham til at give mig lidt kontakt via biddet, hvilket han ikke er særligt villig til, og så kan han ellers gå på sin forpart og "bøje nakken" lidt. Jeg har mest lyst til bare at lade ham slaske rundt for lange tøjler, hvilket jeg også gør en del af tiden.

Og så har jeg gået og spekuleret over hvor jeg skal gøre af Nikos & Daisy. Jeg må se at finde noget i nærheden.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply