Oktober!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Oktober!

Post by Ane »

Jeg er med på vognen.. jeg tror du skal have fat i begge læger.

Har købt en trense til min nye hest. Var lige ved at købe en sadel også - men jeg besinder mig

-Excuses are the nails used to build a house of failure
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Oktober!

Post by misssophie »

var på overarbejde til 20.30,- er træt nu og går i seng...

sov godt alle strigler!
Misssophie
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Oktober!

Post by CXEC »

Søvnløs for en gangs skyld... :brok: :mur: :mettebo: Så nu er det besluttet, at jeg holder mig vågen resten af natten :lea:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: Oktober!

Post by mathea »

Ane wrote:
Har købt en trense til min nye hest. Var lige ved at købe en sadel også - men jeg besinder mig


:askepot:

Og godt pony formodentlig snart er helt ok igen

Daj'li ridning her til aften på en let kæk hest som lavede en eller anden form for passage i 2 runder. En på gården er hundetræner og har et hundehold på marken nede bagved en gang om ugen....alle hunde entusiasterne skulle åbenbart højtsnakkende forbi ridehuset med let larmende hunde samtidigt..... Og der blev lukket heste ind.....og een valgte at åbne ridehusporten uden at give varsel :mettebo: .......og en hest havde næsten lige forladt ridehuset og efterladt os alene ........ Det var for meget for den lille hoppe på een gang. Men kæft hvor er jeg glad for den fabelagtige ridning der er lagt i hende af min træner..... Hun var 'der' hele tiden, selv anspændt og trippende


CXEC wrote:Søvnløs for en gangs skyld... :brok: :mur: :mettebo: Så nu er det besluttet, at jeg holder mig vågen resten af natten :lea:
. Er med i klubben :ehh: ..... Men satser på at sove snart....vækkeuret ringer kl 7 of har sygt mange møder....og ikke mindst en BIF aftale med sønnen min i morgen(dag) aften
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Oktober!

Post by sinesmølf »

Melissa har lige været med en halv flaske Dr. Nielsen, jeg tog nu ikke med alligevel. Men jeg har ikke latterligt ondt mere og vil tage i svømmestadion senere i dag.

jeg har slet ingen røde kjoler :ehh: jeg elsker ellers også rød.
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Oktober!

Post by misssophie »

pyha, har lige fået at vide at en god kollega døde igår til badminton, kun et par og fyrre...

vi sidder nu allesammen og glor tomt ud af vinduet...
Misssophie
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Oktober!

Post by udlandet »

misssophie wrote:pyha, har lige fået at vide at en god kollega døde igår til badminton, kun et par og fyrre...

vi sidder nu allesammen og glor tomt ud af vinduet...

Syntes ikke om, er der ikke flere og flere der dör under sport efterhånden? I får vist ikke lavet meget idag!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Oktober!

Post by udlandet »

Mail: Joachim har ikke väret i skole i förste time idag, er han syg? Mail idag: Joachim var der, vi havde bare ikke set det. Lorteskole!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Oktober!

Post by misssophie »

Næh, man er forholdsvis ukoncentreret

fik en mail med en joke af ham igår 5 minutter i gå hjem tid, sagde farvel bagefter, og nu er han død... uvirkeligt...
Misssophie
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Oktober!

Post by udlandet »

misssophie wrote:Næh, man er forholdsvis ukoncentreret

fik en mail med en joke af ham igår 5 minutter i gå hjem tid, sagde farvel bagefter, og nu er han død... uvirkeligt...

Sygt, jeg håber at firmaet gör alt for at hjälpe jer igennem dette!
Post Reply